• Gumlan

Halmstad tråd!!!!!

Då var det dags igen kanske ska fråga om vi inte kan få evighets grej på denna slipper man starta ny tråd hela tiden!!

Välkomna hit alla Halmstads bor... föredetta Halmstads bor eller nästan Halmstads bor ska kuta runt och medela lite folk nu.... FÖRLÅT om jag glömmer någon, men det är ju så många!!

• Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!
  • Gumlan

ingen jewelgirl... var i och försig inte inne var såååå mycket folk! Men kollade runt lite ändå.

• Teskedsmamman

Har varit och julshoppat idag!!!! FY F*N vad folk!!!!! Lotsa runt vagnen inne på Eurostop bland allt folk var hur jobbigt som helst!!!! Ingen som helst hänsyn att en vagn är ganska jobbig att ändra kurs på, nä nä, stå ivägen bara!!!! *arg*
    Men vi fick allt vi skulle ha och jag hittade en kitchig penna att ha på jobbet I rosa glittrig plast med pålimmade pärlir och fjädrar i toppen, jag tror den kommer att göra succé *asg*

Sedan var vi på Harrys och käkade kycklingvingar och Totte åt spagetti och köttfärsås...

• JewelGirl

Gumlan: Vi (jag o en annan äldre kvinna var tomtar) satt innanför dörrarna på Ica Maxi Söndrum så var du in där o kikade så kan du inte ha missat mig, såvida jag inte var på lunch förståss...

• jululle

Var oxå på eurostop idag eller nja nästan vi kom dit vid ett tiden och såg hur bilarna hde parkerat på andra sidan vägen t.o.m fy fn säger jag bara. vi skulle bara ha glass så gubben och dottern gick in medans jag satt i bilen. Ursch denna hysteri. Undrar hur det blir på mån när alla får bb. Får nog undvika alla affärer då. Nu ska jag titta på black jack på tvn och sitta och stöna av förverkar... För det lär väl inte komma några riktiga idag heller.

Mvh Ulle

• Gumlan

Magdalena - ja usch, folk beter sig som om dom är dom enda som är ute....

jewel - nää lunch kan du inte varit på för kl var halv 4 (antar att man inte har lunch då?) Jag gick in och kollade kassorna & såg hur mycket folk det var så vi gick igen.. såg ingen tomte :( Var ja helt blind??

Ulle - när ska du ha??

• JewelGirl

Gumlan: När, vid halv fyra var du inte blind bara en halvtimma sen

• Gumlan

nej Ja som tänkte att du är nog där till 16! så dumt... får väl hoppas på bättre lycka nästa år

• JewelGirl

Gumlan: Ja, det får du göra

• ängeln

Tänkte bara titta in ett slag. Kul med en Halmstadtråd. Jag och min sambo bor också i Halmstad, vi väntar vårt första barn i augusti nästa år. Finns det någon annan som är i ungefär samma vecka som vi (V 6)?

• Gumlan

Välkommer ängeln!! & grattis till bebisen i magen!!

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!