• Gumlan

Halmstad tråd!!!!!

Då var det dags igen kanske ska fråga om vi inte kan få evighets grej på denna slipper man starta ny tråd hela tiden!!

Välkomna hit alla Halmstads bor... föredetta Halmstads bor eller nästan Halmstads bor ska kuta runt och medela lite folk nu.... FÖRLÅT om jag glömmer någon, men det är ju så många!!

• Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!
  • VIXIE

Delfin :Nu har jag hittat hit ,du pengarna kommer inte förrän den 23/12 srev ett inlägg om det under föräldrapenning. För....ade försäkringskassa
    barnbidraget 23/12 och föräldrapenningen den 27/12 hade jag inte av en händelse råkat ringa dem hade jag aldrig fått veta. Förbannade skit vi hade behövt pengarna tidigare inte senare.
    gumlan: jag håller tummarna för dig stenhårt ni får säkert en lägenhet efter nyår!!!
    kram Vixie
    sahra började klappa händerna i går till Allrams tvättbjörnsorkester,såg jättekul ut!

• Ullet

Delfin - Så URGULLIG den var!

• Gumlan

Tack alla för era snälla ord!!

Fick också veta att vi inte får ta lån bläää... dumma dom! Får hoppas på bättre lycka med lägenheter & så till nästa år!! Vill ha Ulrikas lägenhet! utan mögel då

• HaltaLotta

Har varit på stan med min mor och Lova idag! Första gången med Lova sedan hon föddes......! Visst va jag lite nervös, skulle åka buss o sånt, amma offentligt o hela kitet ni vet för första gången ....... Och nu känns det ännu värre!!!
    Lova skrek och var arg större delen av tiden, jag ammade och bytte blöja mest hela tiden kändes det som, ändå va hon arg! Kändes som alla tittade på mig som "Missköter hon sitt barn eller??"

Värst va det när jag satt på Åhléns cafe själv, för mamma skulle iväg o köpa lite julklappar till mig , Lova skre o va lessen och jag tröstade så gott jag kunde, lyckades o hon va tyst vissa stunder men skrek igen efter en stund..... härdade ut för att jag visste att det handlade om max ½ timme som vi skulle sitta där......
    Tror ni inte en tant som sitter på bordet framför mig frågar om "Är du bara barnvakten eller???"

Hur duktig som mamma tror ni då man känner sig på en skala
    Jag ska aldrig åka till stan igen, inte förrens Lova är typ 10 år eller nåt.......!!!

Behövde skriva av mig mina aggretioner lite..... ..... blev faktiskt lessen av va tantskrutten på Åhléns sa!!!!! Dessutom är sambon min på julbord och jag är avis......... *suck*

• saelma

ottisen- bry dig inte om den dumma tanten!, antagligen har hon inga barn själv och vet inget om hur det är att ha barn....

Vixie- det där med utbetalningen av fp har du fått om bakfoten, pratade med dem för någon vecka sedan och då sa de att det kommer den 23:e..
    fick lite panik och ringde till telefonsvararen och då sa de också att det kommer den 23:e.

Tyra har så ont av sin tandsprickning, usch inge roligt alls här...

• Gumlan

Ottisen - nää va jobbigt kan fatta att dte knäckte dig när tanten sa så första gångerna när ja skulle ut med Emil var han också ledsen, tror dom känner att man är stressad och känner itne igen den situationen så då blir dom skrikiga. Det är jätte jobbigt, särskilt när folk tittar!! Men jag tror inte att dom tänker sånn saker... & gör dom det är det deras problem!

kram!!

• Ullet

Ottisen - Första gången jag var på stan med Hannes var jag också skitnervös! Och för att ta det säkra före det osäkra, satte jag honom i bärselen för den älskade han. Och jag hade sån tur att han sov sig igenom hela vistelsen.

Tycker att tanten kunde hållt truten! Hon måste ju ha sett hur du kämpade, och då säger man väl inte så!

*tröstande kramar*
    Du är ingen dålig Mamma!

• Ullet

Maria - Ja, lägenheten är ju jättefin, utan mögel.

• HaltaLotta

Tack för er a ord...... Precis vad jag ville höra!!! Känns lite bättre nu, har vilat och haft en lång Lova-mys stund!!! Får väl lära mig att inte ta åt mig så mycket av vad andra säger antar jag...... trots allt så är ju Lova bara 1 månad och vi känner varann inte så himla bra ännu om man tänker efter......

Trevlig helg på era alla.......

• Delfin

Hej på er!

*Nu är Evelina nästan frisk bara hostan kvar, skönt tycker vi. Tror jag klarar mig från hostan är lite förkyld men det är allt.

* Alla - Förslag - Är det någon som har lust att fika nästa vecka antingen hemma hos mig eller på Konditoriet Rengbågen verkar ju ha många stolar det finns kakor och smörgåsar.

* Då provar vi länka igen www.cutestuf.com/funpages/view.cfm/1039
    www.cutestuf.com/funpages/view.cfm/8632
    www.cutestuf.com/funpages/view.cfm/6678
    www.cutestuf.com/funpages/view.cfm/831
    www.cutestuf.com/index.cfm&id=902

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!