• Gumlan

Halmstad tråd!!!!!

Då var det dags igen kanske ska fråga om vi inte kan få evighets grej på denna slipper man starta ny tråd hela tiden!!

Välkomna hit alla Halmstads bor... föredetta Halmstads bor eller nästan Halmstads bor ska kuta runt och medela lite folk nu.... FÖRLÅT om jag glömmer någon, men det är ju så många!!

• Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!
  • LillaFruH

Morrn morrn!
    Nu ska vi ut i röran å handla ett par julklappar

teaspoon - Va mysigt med din mammsing på besök, och häärligt om ni kan få ha henne lite närmare så ni kan få rå om varann!! Så hiiimlans viktigt!!! Min mamma var funktionshindrad och satt i rullstol de sista åren av sitt liv, och var helt beroende av hjälp så jag förstår vad du menar - viktigt att få njuta av varandra!!!
    Hoppas på en hääärlig jul med mycket mormor-mys för Totte då *ler stort*
    Kramis!!!!

• Mamma Ia

Go'morron i det trista vädret ! Jag ska också ge mig ut i röran bland folk, och försöka hitta de sista julklapparna. Men först ska jag upp en sväng till sjukhuset och lämna blod. Sista goda gärningen innan jul ! Man har ju annars ingen större lust att ge sig ut i regn och blåst...

TeaSpoon och LillaFruH - vet hur det är med en mamma som är dålig och behöver mycket hjälp. Min mamma har reumatism och fibromyalgi + en utsliten kropp pga att hon varit idrottslärare sedan hon var 20 år. Men vi bor nära varandra, så vi kan hjälpa henne så fort det behövs. Det känns skönt!

Jululle - ja, det där med vädret ja...jag kommenterar det inte mer *suck*.

Nähej, på med paltorna och ge sig ut *brrrr*!!!

• Gumlan

Ulle - min förlossning började kvällen innan jag skulle sättas igång & då hade jag redan tappat hoppet om att den skulle sättas igång av sig självt.

LillaFruH - gå försiktigt i halkan & lycka till med shoppandet!!

God jul på er!!! Fast ja hör väl av mig en sväng till igag kan jag tro

• VeronicaMy

Önskar också alla en god jul!

• Jool

Magdalena: Hälsa din mamma från mig och Alva (om hon kommer ihåg oss)

God Jul på er alla!

• Teskedsmamman

Johanna: Jodå, hon frågade efter er igår kväll Alva gjorde ett bestående intryck på henne. Ska hälsa!!!

• Gumlan

haha, måste bara berätta!! Jag ringde ju till hyresgästföreningen i Måndags & förklarade vår situation och dom ringde & pratade med hfab. Jag sa också åt dom att jag mailat hfab flera ggr men aldrig fått svar. Så idag damp det ner ett mail från dom! (Sista mailet jag skrev så skrev jag att jag skulle skriva till tidningen om hur dåligt dom behandlar sina hyresgäster) Detta mailet jag fick idag var suuuper trevlig, dör hon VÄLDIGT gärna ville boka en tid med oss så vi kunde komma in och prata om vår situation och att hon tyvärr itne var inne nu dom närmsta dagarna men att jag skulle höra av mig så fort jag kunde så vi kunde ordna upp det här!!

Det är ju bra!! Men det är ju synd att det ska behöva gå så långt innan något händer!

JÄTTE GOD JUL IGEN TILL ER!!!!!!!!!!!!!

• Gumlan

Magdalena - förresten... vi var och köpte en resesäng på eko men TACK ändå.

• Jool

Magdalena: Jag har märkt att Alva har den förmågan, men hon är faktiskt inte alltid så glad och knäpp som hon verkar. Just nu är hon inne i en väldigt gnällig period (kanske fler tänder på gång) och det är inte lätt att dammsuga med en unge som vill bli buren hela tiden. Hoppas att ni snart hittar lägenhet åt din mamma.

Maria: Visst är det synd att man ska behöva hota innan något händer, men jag ska hålla tummarna för att det löser sig med lägenhet snart. Tack för korten förresten.

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!