• Gumlan

Halmstad tråd!!!!!

Då var det dags igen kanske ska fråga om vi inte kan få evighets grej på denna slipper man starta ny tråd hela tiden!!

Välkomna hit alla Halmstads bor... föredetta Halmstads bor eller nästan Halmstads bor ska kuta runt och medela lite folk nu.... FÖRLÅT om jag glömmer någon, men det är ju så många!!

• Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!
  • Gumlan

Men då tar vi det hos dig tycker vi slipper man trängas med massa folk också!

• minke

jag tycker det blir jättebra :)
    Vart bor du Catarina? :)

• Delfin

Jag lämnar ett medelande i inboxen till er som kommer imorgon kl 13.

• minke

Jag fick en karta av Maria, så jag tror nog att jag ska hitta, även om jag har askasst lokalsinne :)

• Delfin

minke - Jag har lämnat ett privat medelande i inboxen hos dig hoppas det komit fram.

• Delfin

Kl 13.00 imorgon hemma hos mig blir det fika ska se om fler kan komma. Kollar imorgon om det är fler. Ska snart gå och lägga mig.
    Catharina

• apsu

vi är supersnoriga både lillan och jag så det blir ingen fika denna gången heller för oss

hoppas att vädret håller i sig nu i alla fall så att vi kan gå ut en liten runda.

ha det så bra allihopa.

anne & wikira

• Mamma Ia

Vad sägs om lite vadslagning gällande LillaFruH ????

Jag sätter en slant på att den lill* kommer på julafton, lagom till Kalle Anka !!! Vad tror ni andra???

• apsu

hur gamla är alla halmstadbarnen nu?

är min lilla wikira äldst med sina 15 månader?

vilket underbart väder det är nu!
    solen skiner och det ligger snö på marken. härligt. det blir till att gå ut och snörvla idag en stund.

ja vi får väl se om LillaFruH få en extra fin julklapp i år

• Mamma Ia

Njae, min Leo är nog äldst med sina snart 17 månader.

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!