• Gumlan

Halmstad tråd!!!!!

Då var det dags igen kanske ska fråga om vi inte kan få evighets grej på denna slipper man starta ny tråd hela tiden!!

Välkomna hit alla Halmstads bor... föredetta Halmstads bor eller nästan Halmstads bor ska kuta runt och medela lite folk nu.... FÖRLÅT om jag glömmer någon, men det är ju så många!!

• Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!
  • minke

Delfin: Jag är jättegärna med och fikar..om jag får :D Början av veckan passar mig jättebra. Vi åker iväg den 23:e nämligen :)

• Gumlan

Måndag eller Tisdag passar mig prima vi åker med den 23dje, eller redan den 22a, vet inte bestämt än.

hmm... ingen som har en resesäng att låna över jul och nyår?

• Delfin

Gumlan - Hur har det blivit ska ni åka till familjen eller vara hemma?

Alla - På måndag eller tisdag passar mig bäst nu helst måndag. Men var ska vi vara hemma hos mig eller på konditoriet Rengbågen? eller finns det fler förslag?

• Delfin

Gumlan - Jag glömde skriva att Evelina oxå har börjat säga ord ex Hej när man kommer in i köket och igår sa hon papa och mama.

• Delfin

Var är alla kan inte vi planera vilken dag som vi ska fika?

• Gumlan

Jag har varit på vift hela dagen men nu är jag här!

Mig passar Måndag eller tisdag, fast inte från 17 & efter imorgon för då ska jag tvätta. Hur är det med barnvagnar på regnbågen då? Jag tycker vi kan ta det hos dig om du vill

• Delfin

Minke - Det är klar ni får komma på fika det gäller alla som bor i halmstad och runt om.

• Delfin

Jo det går bra med barnvangnar på rengbågen. Vilka tider kan du på måndag och tisdag?

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!