• Gumlan

Halmstad tråd!!!!!

Då var det dags igen kanske ska fråga om vi inte kan få evighets grej på denna slipper man starta ny tråd hela tiden!!

Välkomna hit alla Halmstads bor... föredetta Halmstads bor eller nästan Halmstads bor ska kuta runt och medela lite folk nu.... FÖRLÅT om jag glömmer någon, men det är ju så många!!

• Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!
  • LillaFruH

Hej tjejer! Ingen julaftonsbebis!!!
    Jag har BF idag så nu skojar vi om att bebisen brås på sin pappsing eftersom mammsingen är bättre på att passa tider *hihihi*

God fortsättning på er!
    Kramar
    Mia

• jululle

Hej alla ingen Bebbe på g här heller så det blir nog till att vänta på igångsättningen i morrn.
    Har ni hafft det mysigt i jul de har vi, ätit gott och bara tatt det lugnt sett på mysiga julfilmer på tvn. Förbereder mig för den stora dagen i morrn. Hmm hoppas att jag inte glömt någe. Men det är det säkert.
    Magdalena: Hur blev det blåa i håret... chockade du ngn tomte eller
    Lilla fru H: Jag hoppas att vi ses i morrn på bb Hoppas kan man ju alltid.

Kramar på er alla när vi "ses" nästa gång sitter jag me pyret i famnen...
    Och kan sova på magen... JIIIIPPPPY

Go fortsättning å gott nytt om vi inte hörs innan dess.

• Mamma Ia

Lycka till jululle och LillaFruH - hoppas ni har små bebisar i famnen VÄLDIGT snart !!!

• VIXIE

Hej alla!
    hoppa att era bebisar kommer snart,det är ju snart Nyår!!
    Sahra fick en tand i julklapp,juldagens morgon var det vasst i munnen.
    kram vixie

• Jool

God fortsättning på alla!

Alva älskade julafton och verkade förstå att det är innehållet i paketen som är roligast. Hon kröp omkring bland alla paket och leksaker och bara skrattade konstant.

Sen har vår jul varit lite upp och nedvänd eftersom min mormor dog igår. Hon var visserligen gammal, men det är ju jobbigt ändå.

• Cittra

Hej tjejer!

Har alla hittat lägenhet nu? Fick nys på en annars, en vindsvåning på Öster, trea på 95kvm med en hyra på 6468kr/månaden, ledig från 6 februari 2005. Maila mig direkt i så fall.

• Teskedsmamman

Cittra: Vad dumt att Maria är i Gislaved nu och inte läser

Johanna: Totte fattade inte vad det innebar med julklapparna och de fick ligga helt själva och orörda under granen!!! Däremot var pappret SKITKUL!!! när han öppnade sina julklappar sedan

Jululle: Tyvärr har jag inte färgat än för jag har inte fått tag i färg... och du läser nog inte det här än på ett tag för du ligger på BB nu

• Delfin

Evelina älskade sina julklappar inklusive kartongerna runt leksakerna. Men precis innan vi skulle åka hem spyr 8åringen antar att det var spänningen som släppte sen var allt bra. Nu till det dåliga: I lördags natt vaknade vi av ett gallskrik från Evelina hon var skållhet 40C feber sov till 11 då var hon ok så jag tog med henne på mellandagsrea hon var vaken en timme sov sen tills vi kom hem ca16.00 efter en ½timme i lägenheten började hon att skrika 40C feber igen, och i dag oxå 40C feber men vi har varit hemma idag men hon är lika varm nu så vi tror att det är tredagarsfebern om det är det så ska det sluta imorgon med prickar på bålen (kroppen) tycker så synd om henne.
    Jag hittade jättemycket kläder till Evelina och till 8åringen när febern är över ska jag se om jag kanske kan hitta något till mig.
    Den 1januari ska jag börja med herbilife som ska hjälpa mig att gå ner i vikt om min syster har räknat rätt kan jag gå ner ca 20kg till sommaren (jippi).
    Hoppas inte att jag tråkar ut er med mitt långa brev men jag behövde skriva av mig lite. Nu käns det lite bättre.
    Ha ett gott nytt år / Catharina

• VIXIE

Delfin
    Hoppas att din "klädhög" passade Evelina,synd att hon sov.
    Kom hem från akuten med Martina för ett par timmar sen. Hon skulle städa upp nåt under sängen och får världens träspeta in under lillfingernageln.Trodde först att jag kunde hjälpa henne men sen vände hon på fingret och jag såg att den gått så långt som under där nageln börjar.Stackars barn hon grät och hackade tänder hela vägen in men hon var jätteduktig. Det är inte första gången vi har övat på att andas lugnande som tur var.Hon fick komma in med engång,fick först två bedövningssprutor men det gjorde så ont och den satt så hårt fast att hon fick en tredje men det gjorde ändå ont när han äntligen fick ut den.nu äter hon penecellin så hon inte ska få blodförgiftning. Fick med stickan hem,vi mätte den drygt 1,5 cm och den syntes inte ovanför nageln. Att jag inte svimmade!
    Hoppas att svullnaden gått ner till imorn
    go natt Vixie

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!