• Gumlan

Halmstad tråd!!!!!

Då var det dags igen kanske ska fråga om vi inte kan få evighets grej på denna slipper man starta ny tråd hela tiden!!

Välkomna hit alla Halmstads bor... föredetta Halmstads bor eller nästan Halmstads bor ska kuta runt och medela lite folk nu.... FÖRLÅT om jag glömmer någon, men det är ju så många!!

• Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!
  • 3 b mamma

God jul alla Halmstadspinglor.

• Delfin

Om det är någon som jag missat så:
    GOD JUL & ETT GOTT NYTT ÅR PÅ ER
    Önskar Catharina och Evelina

• Teskedsmamman

GOOOOD JUUUUL från mig med... sitter ensam på jobbet och har tr¨åkigt, får gå hem tidigast 15 idag...

• VeronicaMy

ÅH Magdalena. *tycker synd om* men jag ska ut till stan i detta regn och bland alla tokig julhandlare *lite synd om mig me? * Hihi hoppas du får en bra trots jobbet

• LillaFruH

Hej på er
    Och GOD JUL förståsss
    Jag ska inte visa ens nästippen utanför dörren idag i julkaoset *skrattar* Känns skönt Maken började 07 i morse så han kommer hem efter 14 å då ska vi baaara julmysa *ler stort*
    Många goa julkramar från Mia å gosiga bebismagen

• VeronicaMy

Åh låter jätte mysigt lillafruH tyvärrr måste jag ju ut så bara att ta sej i kragen innan det blir föör hysteriskt där ute

Klappa magen massa mia och julkramar från oss..

*vinkar*

• Teskedsmamman

LillaFruH-> passa på att njuta av magen!!!!! Jag saknade verkligen magen i början fast jag har en underbar liten pilt att pussa på....

VeronicaMy -> funderar att ta mig in till centrum på lunchen och brottas lite bl a lunch och blå hårfärg ska jag ha...

• Mamma Ia

TeaSpoon!
    Jag bor i stan och ser Torggaraget från mina fönster. Kan bara meddela att det är KNÖKFULLT med både folk och bilar överallt. Bara så du vet... Blå hårfärg förressten????

LillaFruH!
    Låter som om du kommer att mysa ordentligt ! Ta vara på friden, innan h*n tittar ut . Min huligan som blev 17 månader igår, har gått totalt i spinn över julgran och julpynt. Jösses, undrar just hur julafton kommer att bli då...??!!

God Jul till er alla i Halmstad-tråden - nu ska jag slå in mina sista paket.

• Teskedsmamman

Mamma la -> jo tack jag märkte det Det slutade med att jag parkerade på mc-parkering mittemot gamla posten och inga parkeringsböter fick jag *yes!*

Jag tänkte färga underhåret blått... men de hade inte blått på Kicks längre.... de hade lite gamla färger kvar som de tänkte ta fram till mellandagarna, får se om jag orkar åka in eller om jag beställer på nätet istället...

• jululle

Hej alla.. Hoppas att alla har hafft en mysig lillejul...
    Har vart på bb och kollat mig igen... Tänk så mycke pengar vi har lagt på p pengar nu. Man kanske kan bli vip kund på p bolaget
    Allt var bra bara lite äggvita i urinen... Så jag ska dit i morrn me och lämna nytt urin... Grrr
    Nä det är väl bra att kollas ordentligt men det är *** så tjatigt att åka på alla koller.

God jul och gott nytt på er alla hoppas att alla har en mysig och underbar julhelg.
    Kramar Ulle

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!