• Gumlan

Halmstad tråd!!!!!

Då var det dags igen kanske ska fråga om vi inte kan få evighets grej på denna slipper man starta ny tråd hela tiden!!

Välkomna hit alla Halmstads bor... föredetta Halmstads bor eller nästan Halmstads bor ska kuta runt och medela lite folk nu.... FÖRLÅT om jag glömmer någon, men det är ju så många!!

• Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!
  • Gumlan

Nu är jag tillbaka igen skulle stannat till nyår, men det funkade itne så bra med Emil Han har knappt ätit på 2 dagar!! så vi gissade på hemlängtan och hoppas att dte ska bli bättre nu. han har inte bajsat på 2 dagar heller stackaren...

cittra - nopp ingen lägenhet här, men vi måste nog ha ha på bottenvånig för kissarna

Ulle - hihi va kul! men du... du kan inte sova på mage tuttarna gör för ont och är för stora sen!! hihi. & grattis tll bebisen!

Catarina & Viktoria - stackars era små!! jul ska va kul

LillaFruH - massa grattis!!!! ska kolla på bebisen nu

hmm.... ja drömde att jag var gravid inatt & födde, kändes så verkligt så jag har fortfarande kvar känslan... skumt.

• Jool

Grattis till Jululle också! Vilken gullig bebis!

• VIXIE

Grattis Lilla fru H han var ju supersöt,det känns jättelängesen fast det bara är 8 mån sen.
    Skönt att det inte var nåt allvarligare med Evelina.
    Vixie

• minke

oj oj...vilka söta små pojkar! :)
    Grattis till de nyblivna mammorna!!

• Gumlan

hihi, det är full fart på Emil nu lägger man han på golvet så rullar han iväg. hihi

• Ullet

Maria --> Om ändå Hannes kunde komma på att han kan ta sig frammåt av sig självt.
    Nu ligger han platt på magen och "simmar" som en galning och blir TVÄRARG när han inte kommer någonstans.

Däremot är han livsfarlig i gå-stolen. Rootern och en ormbunke har fått smaka på golvet ett x antal gånger

Ett riktigt Gott Nytt År till er alla!

//Ulrika

• Gumlan

Magdis - *asg* ja man kan nästan tro det!! Jag blev helt förvirrad första gången... la han på golvet på filten och gck en snabbis till köket, när jag kom tillbaka var han inte kvar då låg han under mitt datorbord och såg förvirrad ut, haha.

Ulrika - haha, ja frammåt tar sig inte Emil heller... simmar bara frustrerat! och gåstolen är snarare smygarstolen för där går det inte undan! hihi

• Gumlan

Gott nytt år på er!!!! vi försöker kolla på film här, men det går inte så bra, Emil e ganska gnällig. Vad hittar ni på? kram på er!

• Gumlan

ingen som vet nått om Jebe förresten? Hon har inte varit inne sen 20de... hon borde ju ha fått nu, men varför har hon inte kommit hem?

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!