• Gumlan

Halmstad tråd!!!!!

Då var det dags igen kanske ska fråga om vi inte kan få evighets grej på denna slipper man starta ny tråd hela tiden!!

Välkomna hit alla Halmstads bor... föredetta Halmstads bor eller nästan Halmstads bor ska kuta runt och medela lite folk nu.... FÖRLÅT om jag glömmer någon, men det är ju så många!!

• Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!
  • apsu

gott nytt år på er allihopa!

här är det lugnt. både jag och lillan är megaförkylda så vi stannade hemma ikväll.
    smäller gör det utanför hela tiden. synd att man inte kan se så mycket av fyrverkerierna på grund av dimman.

ha det så bra

• Mamma Ia

Är inne en sen sväng. Må så gott alla, ta hand om varandra, och Gott Nytt År!!!

• Teskedsmamman

Säger också gott nytt år!!!! Är inne och kollar om bonusen kan äta natriumglutamat och det verkar helt ok för glutenintoleranta

Totte sover sedan nästan 1 timma tillbaka så det blir inget fyrverkeri för hans del....

• LillaFruH

HEJ!!!! Tack för alla gratulationer *ler soligt* Ja nu är han häääääär vår lille William!!!! *salig* Allt gick jättebra och i mår finfint...
    Det varit lite jobbigt med amningen för mjölken vill inte rinna till riktigt och jag har fått blödande bröstvårtor... men med bröstpump å lite tillägg så är livet ett enda stort leende igen. Hela dygnen har gått åt till att amma/försöka amma så jag har inte hunnit skriva innan. Men OJ vad vi är lyckliga!!!!! Många kramar till er alla!!!
    Mia å liten William

• Gumlan

åååh grattis igen LillaFruH!! och kämpa på med amningen, duktig du är!! En del ger ju upp direkt om det inte funkar!! *stolt över dig* ha det super bra!! och krama lillen

• Teskedsmamman

Kan bar asäga grattis igen LillaFruH!!!!

Han är verkligen fin er lille William!!

ÅÅÅÅHHH vad jag vill ha en liten bebis i magen!!!!!!!!!!!

• Ullet

LillaFruH--> GRATTIS till lillkillen! Så söt han är!

*grattiskram*
    Ullet

• LillaFruH

Gumlan: Jooo kolla webbisarna!!!
    Jebe fick en Klara igår - Jessica å Martin heter de stolta föräldrarna*ler stort*
    Tack för stöttningen med amningen... innan jag tog till tillägg satt jag och tjöt en hel natt med en skrikande bebis vid bröstet och till slut så såriga bröst att det rann blod Nu känns det OK med tillägg.. jag gör ju vad jag kan.. pumpar så gott det går... inatt pumpade jag mest blod... hmm
    nyss gav det sammanlagt 12 ml... på bäggre brösten.. *suckar*
    hoppas det blir bättre å börjar rinna till snart...
    Kramisar!
    Mia

Tackar för flera gratulationer!! Ja nog är han sötast i vääärlden... är världens stoltaste mamma Nu ska jag snutta bebis igen...

• Gumlan

åååh tack! Va lättad jag blev Varit orolig för henne ju! ska kolla webbisarna!

Har du ingen amningsnapp? hjälpte mig att läka brösten och be om en salva på bvc som heter lansinoh. Sedan när dom är läkta så se till att han ligger rakt på tutten om du förstår hur jag menar? Jag har märkt att på mig blir det sår om han ligger minsta lilla snett.

Lycka till

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!