• Gumlan

Halmstad tråd!!!!!

Då var det dags igen kanske ska fråga om vi inte kan få evighets grej på denna slipper man starta ny tråd hela tiden!!

Välkomna hit alla Halmstads bor... föredetta Halmstads bor eller nästan Halmstads bor ska kuta runt och medela lite folk nu.... FÖRLÅT om jag glömmer någon, men det är ju så många!!

• Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!
  • VIXIE

Gott Nytt år på er alla1 Idag har vi haft den traditionella grillningen i trädgården,grannarna tycker nog att vi är lite konstiga men det struntar vi i.
    Sen kom verkligheten i fatt oss,var inne och kollade på en lista över saknade i Thailand( då mannen kollade efter en jobbarkompis) hittade bild och namn på en "gammal" kompis vi umgicks ganska mycket för ett par år sedan, har bl a varit i Roskilde tillsammans två gånger. Han och hans flickvän var i Khao lak och är troligtvis helt borta.
    Känns ganska overkligt,har en massa bilder här på honom och så,har ringt runt till gemensamma vänner som inte sett listan men nåt säger mig att det antagligen inte är den sista man känner på nåt vis listan oc så.
    vixie

• Gumlan

Victoria - beklagar verkligen jobbbigt! Jag tycker det är jätte jobbig och ändå känner jag ingen försvunnen. Hoppas dom hittas!!

• Teskedsmamman

Victoria: Beklagar.... Allt det här med Asien har tagit så hårt att jag flera nätter var tvungen att ha Totte jämte mig i sängen på nätterna!! Men nu kan han sova i sin säng igen... Kompisen har två kusiner därnere... Den ena låg i en pool med dykarutrustning på när vågen kom (dykinstruktör) och klarade sig med ett jack i pannan och den andra hann sätta sig i säkerhet tillsammans med sin pappa.... Tack och lov för lite solskenshistorier!!!

Tote tog sina första steg idag!!!! Han gick 3 steg mellan mig och maken på egen hand idag!!

• Gumlan

Magdis - va kul!!! åååh man blir ju så glad när det händer grejer

• Gumlan

Gislaveds resan har sabbat hela Emils dygnsrytm och alla rutiner tror ni dom kan komma tillbaka snart igen?? innan somnade han 9, nu somnar han runt tolv

sen en fråga... ni som har bebisar som är lika gamla som Emil & ni som mins hur det var när era var det! Hur ofta bajsar era? Emil bajsade alltis varje dag innan, men 2 sista gångerna har dte gått 4 & 3 dagar mellan. har tänkt att dte är magen som knasar, men det kanske det inte är?

tomt tycker jag allt det är i tråden, va sysslar ni med flickor??

• Gumlan

hohooooohohoooohohooooo *ekar*

Var e alla?

Jag har pratat med hfab nu, med en trevlig för en gångs skull HON SA ATT HON SKULLE FÖRSÖKA HJÄLPA OSS, hoppas HON MENAR DTE OCKSÅ oj caps lock.... kärringen vi pratat med innan som sagt att hon skrivit upp en extra notis att vi verkligen är i behov hon ljög bara, det stog inget där!!! blääää......

Vi sa till om Ullrikas lägenhet, dom skulle kolla om dte behövdes göras något åt lägenheten, haha "kolla om dte behövdes" tror dom att dom har klagat på mögel i typ ett år för att dte inte är något mögel där?? men vi hoppas ju på att vi kanske kan ta den sen då om den renoveras!!!

• Teskedsmamman

*örk* Årsbrytning på jobbet.... produktionsstatistiklistor upp över öronen... har hårdjobbat sedan 7 imorse... men det börjar lugna sig nu...

Maria: Försök bryta Emils rutiner som han skapat själv, väck honom så han sover mindre på dagen och ha samma rutiner som innan och verkligen var minutiös, mat på samma minut varje dag, pyjamas samma minut varje dag och så.... det fungerade när Totte vände på dygnet efter sin magsjuka....

• Jool

Nu är min första arbetsdag avklarad och det var tröttsamt. Saknade Alva så att jag höll på att dö. När jag kom hem var hon först som vanligt för att sedan bli väldigt mammig och gallskrek när pappa tog henne. Men det gick över efter 45 min och så blev hon som vanligt igen. Min lilla stumpa är stor nu som klarar sig så bra utan mamma.

• Delfin

Gumlan - Evelina bajsar 2-4 gånger dag. Vad tråkit att rutinerna inte fungerar. Hur går det med framsteg för honom? Evelina sitter jättebra både på golvet, sängen och i soffan minst 5 min. Sen har hon börjat skrika åt sina fötter när hon ligger och leker med dem. Och det är ju faktiskt deras 6 månadersdag i dag vad tiden går fort. Jag skulle ta fotto på henne idag då blev hon jätte rädd och började skaka + gallskrik så det blev inget 6månaderskort.

• Delfin

Detta är mitt nyårslöfte
    Idag har jag börjat med min viktnergång. Herbilife är en proteindrink med näring, ska drika 2 shaks om dagen och behålla den värma måltiden. Om jag lyckas så kan jag gå ner ca 15 - 20 kg till sommaren ska bli supper skönt att kunna köpa normalt stora kläder igen.
    Vad har ni för nyårslöfte?

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!