• Gumlan

Halmstad tråd!!!!!

Då var det dags igen kanske ska fråga om vi inte kan få evighets grej på denna slipper man starta ny tråd hela tiden!!

Välkomna hit alla Halmstads bor... föredetta Halmstads bor eller nästan Halmstads bor ska kuta runt och medela lite folk nu.... FÖRLÅT om jag glömmer någon, men det är ju så många!!

• Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!
  • Gumlan

Ja usch, man blir sååå ledsen ju vet ni anledningen till att han inte var så intresserad då? han tyckte den var för liten!!! han en ensam man!! Tänk då att vi bor 2 vuxna, ett barn & 3 katter här nu

Emil är också helt vild han rullar iväg såfort vi lägger ner han. hihi, så det är ju ingen mening att ha filt på golvet!

• Borboleta

Hej på er!
    Får man vara med här fast man varken har barn eller är gravid?

• Gumlan

jaaaa klart man får! Bara man bor i närheten

• Borboleta

Jodå, jag är nybliven Halmstadbo. Trevlig stad måste jag säga, och inte bara på sommaren, som många säger!

• Gumlan

Igår gav ja Emil välling vid 9, men han somnade inte förrens 11. När jag la mig vid 12 var han lite gnällig så ja ammade han lite grann & han somnade om. 08.15 vaknade jag & hade sprängande ont i tuttarna låg kvar i sängen till 09.20, då började han gny lite så ja tänkte att han ville äta, men inte då. Bytte blöja & klädde på honom, så vid 9 passade det att äta! AJ mina tuttar fast åååh va härligt att han sov hela natten!! Är förmodligen bara tillfälligt... kan era göra så ibland bara?

• Borboleta

Gumlan,
    Såg att du kikat in på mitt krypin. Kul! Och ja, jag SKA skriva en presentation. Lovar! Jag har inte hållt till här på FL så länge.
    Grattis till en god natts sömn också!

• LillaFruH

hej tjejer! Här njuts av världens sötaste William *ler* Gulsoten är så gott som borta så nu ser han inte ut som nalle puh länge *hihi*... fortfarande ingen stor mjölkproduktion här tyvärr men nu är brösten hyfsat läkta ialla fall! *pust* Tyvärr har vår son nu gått med i VVB-klubben... *hmmm* Ja dvs "Våga-vägra-bröst" Testat en massa nu, både med å utan amningsnapp men nehepp... "Fick jag inte tutte när jag ville ha tutte så ska det minsann inte bli tutte nu heller". Nåväl.. ska till amningshjälpen imorgon så får vi se om de har några ideér! Go å glad är han i alla fall - även om han är lite av en hetsätare å gärna kräks upp en hel del av det han nyss satt i sig
    Kram på er allihopa!!!!

• Gumlan

hihi, skönt att dom läkt nu iallafall FruH hoppas dte ordnar sig med det andra också! Tar han bröstmjölk ur flaska? ska in & spana om du lagt in nya bilder

Vi var på maxi innan och precis när vi var klara så märkte vi att Emils sock/sko (som vi fick av Magdis) var borta, jag sprang runt affären 500 gånger ungefär men utan resultat! Så sorgset började vi lasta upp varorna, då ställer sig en tant bakom & tittar & säger "men oj, är det ni som har tappat skon, den ligger där borta i hörnet & så pekar hon, kutar dit, då har någon lagt den högt upp på en hylla med choklad hmm.... inte konstigt vi inte hittade den! Men förmodligen tänker folk att oj har någon tappat denna, jag lägger upp dne här så den syns... men dte är ju itne så smart för man tittar ju bara på golvet när man letar :D

OJ va ointressant !!!! haha, jaja ha de bra flickor!!!!!!!!!

• Teskedsmamman

LillaFruH: Du får inte ha bilder på William!!!! JAG BLIR JU ALLDELES SJUUUUUK!!!!! Vill också ha en liten bebis!!! Känner mig smått otacksam ibland, jag har ju en underba lite Ludvig och jag önskar mig bara fler

I onsdags och torsdags var vi på släktkalas!! I Katri´neholm så vi har kört ca 80 mil på 2 dagar. Jag är hur trött som helst idag! Att det blev lite mycket "saft" på festen gör inte saken bättre Totte var hur snäll som helst, han åt jättemycket av min citrontårta så jag fick smaka 1 sked ungefär... och den var jättegod!!

Totte går mer och mer nu, han släpper taget ganska ofta när han står så han står lull och ibland när han går så har han så bråttom att han glömmer att hålla i sig! Fast han är en lite fegis....

Maria: Totte sov ALDRIG hela nätter innan han började med det helt, ibland kan han förståss vakna på nätterna, men de senaste 3 månaderna händer det alltmer sällan.

Borboleta: Välkommen hit!! Att få vara med här inbegriper bara 1 krav, att man bor i halmstadtrakten

• saelma

eller har bott i Halmstadtrakten eller, hoppas jag, annars får jag lämna..

Teaspoon- vad menas med "stå lull" ? har sett det i Tyras babybok, man ska skriva in när hon står "lull" men vad är det?

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!