• Gumlan

Halmstad tråd!!!!!

Då var det dags igen kanske ska fråga om vi inte kan få evighets grej på denna slipper man starta ny tråd hela tiden!!

Välkomna hit alla Halmstads bor... föredetta Halmstads bor eller nästan Halmstads bor ska kuta runt och medela lite folk nu.... FÖRLÅT om jag glömmer någon, men det är ju så många!!

• Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!
  • Borboleta

Gumlan och Mamma Ia,

Nu har jag gjort slag i saken och skrivit en liten presentation i mitt krypin. Titta gärna in!

• LillaFruH

teaspoon & gumlan: Åhhh TACK!!!! Betyder massor att få lite glada tillrop!! *GLAD* Annars känner man sig mest som en misslyckad mjölkko som kunde skickas till slakt... *mutter* Hua vad det har gråtits över den evinnerliga amningen den senaste tiden, men NU känns det heelt okej igen! *ler soligt* Nu njuter jag av min lillkille och myyyser, sen att jag får dras med hans syster bröst-pumpen det är väl smällar man får ta *hihi*. Nu testar jag bara böstet någon gång ibland, är såå jobbigt att känna sig "ratad" så jag är hellre en glad pumpande mamma än en gråtande ammande *så det så*
    Kram på er sötisar!!!

• Borboleta

Jag är i Göteborg nu, och tänkte gå på en stödkonsert för Asien i Vasakyrkan i eftermiddag. Känns bra tycker jag. Alltid kan man ge nån liten slant.

• Teskedsmamman

Maria: Amma först och se om han vill ha välling efter det på kvällen...

Idag är det slapp som gäller... skall iväg och hämta mina 10 DVD:er från CDON

• tigger

Hej alla Halmstadbor. Här inne var det längesedan man lämnade sina avtryck. Hoppas att allt är bra med er. Märker att det har tillkommit många ny som inte jag känner igen. Men det är ju bara kul.

Tänkte bara meddela att jag på måndag tänker bege mig till norrare breddgrader...(Halmstad)
    Därför undrar jag nu om nån av er har lust att träffas för en fika.
    Jag tittar in senare och se hur responsen verkar.
    Trevlig helg på er alla!!

• Gumlan

LillaFruH - du är allt annat än misslyckad gumman!!!!!

Borboleta - nice hoppas du kommer hem i trygt förvar bara i ovädret!

Magdis - ja ja exprimenterar lite

Malin - jaaaa, klart!! Va kul, Emil saknar ju Hanna ju

& så vill ja passa på att tacka Emma så mycket för en trevlig dag & ja beklagar att jag itne fick skjudsa hem dig, hihi.

NUUU ska ja sova precis fått isäng ligisten!!! så vi lär ju sova till 10 imon natti natti!

• VIXIE

Hej alla! Stormar det lika förtvivlat hos er? grannens stora tall föll över vägen ca 3 m från min bil!!!
    ca 10 takpannor har fallit ner från taket och Willes(kaninen) takpapp har blåst bort. Vi har att göra i morgon,jag som tänkt slipa tjejernas golv...
    jag tycker det är otäckt när det stormar så här man kan inte göra nåt ,snöar det kan man åtminstone klä på sig varmt och sätta dubbdäck på bilen.
    Kram Vixie

• Delfin

Nu fungerar det igen!!!!!!!!!
    Jag vill bara skriva en sak. Evelina sitter själv på golvet och leker ingen håller henne är ett stort framsteg tycker jag. Jag har en kudde bakom fall hon ramlar, kan sitta 15 min innan hon tröttnar men leker man med henne kan hon nog sitta där länge.
    När började era att sitta själv utan stöd?
    Evfelina började vid 5mån.

• tigger

Hej hopp alla Halmstadbor!!

Jag kommer till Halmstad imorgon och hade hoppats att någon var sugen på fika.
    Har ni tid och lust så finns jag på wayne´s strax efter kl 11. Hoppas några av er kan!!

Kramisar
    Tigger (Malin och Hanna, före detta Halmstadbo)

• VIXIE

Delfun: Sahra satt själv vid samma ålder ungefär det är väl då de blir tillräckligt starka i ryggen. Just för tillfället övar syrrorna Sahra på hur man kryper...Utan nån direkt framgång det suger att ligga på magen på golvet,hon vill stå!!
    Hur har ni klarat er i stormen? Vi fick byta ut ca 30 pannor hela taknocken hade lyft sig!!
    vixie

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!