• Gumlan

Halmstad tråd!!!!!

Då var det dags igen kanske ska fråga om vi inte kan få evighets grej på denna slipper man starta ny tråd hela tiden!!

Välkomna hit alla Halmstads bor... föredetta Halmstads bor eller nästan Halmstads bor ska kuta runt och medela lite folk nu.... FÖRLÅT om jag glömmer någon, men det är ju så många!!

• Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!
  • Borboleta

Jag kom hem helskinnad i stormen och kom till lovely Halmcity igårkväll. Både i Göteborg och här i Halmstad ser man glassplitter från fönster, krossade nerfallna tegelpannor, krukor, stora grenar och många omkullfallna träd. Lite läskigt...
    Jag var orolig för att nåt skulle ha hänt vår lilla stuga, för den är ju väldigt gammal, men allt verkar ha klarat sig. Vi har många jättestora träd alldeles intill huset, och två av dem är helt döda, jag var jätterädd att de skulle ha fallit över huset, men de hade klarat sig.
    Däremot har det vält flera träd ca 100 m från huset...

• KarinoAlex

Tänkte bara säga HEJ! till alla Halmstad bor!
    Jag heter Karin är 26 år, har en son som är 9 månader idag som heter Alexander o vi bor på Fyllinge. Jag har nyss hittat hit till familjeliv o det verkar vara ett trevligt ställe! Läs gärna min info o skriv i min gästbok.

• Teskedsmamman

Ville först bara säga att det är skönt att vara tillbaka!! Har haft strömavbrott i 30 timmar och trots att strömmen kom tillbaka vid 22.30 igrå så har inte huset kommit upp i värme, som värst låg vi alla 3 under samma täcke i ett sovrum med under 15 grader i.... Vårt växthus är ett minne blott, har nu istället glaskross i hela fruktträdgården men vi och djuren lever iaf!!!

KarinoAlex: Välkomna hit!

Malin: Vilken otur att jag inte såg inlägget tidigare, jag går hemma idag med en rygg som jag precis har sträckt så jag har tagit ledigt för att gå till läkaren idag, då hade jag ju kunnat komma och fika men det får bli en annan gång...

• Gumlan

Här har det också flygit ner takplattor & dom nyputsade fönsterna går knappt se ut genom längre

Magdis, dte var ju synd du får dela med dig av ditt telefon nummer så kunde man ringt är visst en hel del som är utan ström, men skönt att den är tillbaka nu! Här blinkade det bara lite, den försvann aldrig helt. antar att det är mycket värre i hus.

• Teskedsmamman

Maria: Får väl maila telnr till dig, det hade iofs bara hjälpt med mobilnumret... Vi har bara bärbar telefon och den påverkas ju av strömmen Kan säga att hela området utanför Halmstad var påverkat, jag tror inte Åled och Sennan har ström än. Grannen sa idag att så här länge har strömmen inte varit borta sedan han flyttade in för 13 år sedan... Hans körsbärsträd lade sig över hans veranda men det verkade klara sig, både huset och verandan... men trädet ligger numera i småbitar på hans gräsmatta....

• Gumlan

Anders mamma som bor i boda har inte ström än, jag läste att dte kan ta upp till en vecka för alla att få tillbaka strömmen jobbigt.

• Stumoan

hej hej.....emma heter jag och är ny här i tråden! Jag är 22 år och har en son på 14 månader.....vill jättegärna hänga med och fika och allt annat skoj ni gör tillsammans!

• Gumlan

Du är så välkommen så som jag skrev innan var dte ju synd att du inte hittade hit någon dag tidigare för vi fikade idag.

Men vad säger ni tjejer, fika får man ju aldrig för mycket av och det var ju många som misade idag, så ska vi ta en till snart?

• VIXIE

Va har ni fikat idag!! Det hade jag ingen aning om
    Oj har jag kallat dig Delfun såg jag nu,Delfin menar jag ju!!
    I morn börjar skolor och förskolor och allt vad det medför!! Här är allt uppochner-Var är mina svarta strumpisar+ -var är mina gympakläder? -Det är jag som har en röd gympapåse!!! -Näää ,en blååå! on and on and on...
    Ja tack gärna en fika till snart!
    Vixie

• Teskedsmamman

Stumoan: Hejsan och välkommen!!! Vad kul att det dyker upp fler koltisar i Tottes ålder! Min son är 11½ månad...

Och JA! Mera fika åt mammorna!!!!!! Gärna på eftermiddagen eller en lördag så vi arbetande mammor också kan, visst kan jag få ledigt från jobbet men då blir det så träligt att hämta Totte

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!