• Gumlan

Halmstad tråd!!!!!

Då var det dags igen kanske ska fråga om vi inte kan få evighets grej på denna slipper man starta ny tråd hela tiden!!

Välkomna hit alla Halmstads bor... föredetta Halmstads bor eller nästan Halmstads bor ska kuta runt och medela lite folk nu.... FÖRLÅT om jag glömmer någon, men det är ju så många!!

• Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!
  • moimukulatt

åh, nu har jag äntligen fått tillbaka strömmen.
    Slippa sova i vardagsrummet, kunna spola på toa. Ha en kyl å frys. Tänk vad man uppskattar alla vardagsrejer nu...
    Fick slänga allt i kylen nu, *megasuck*.
    Ikväll skall vi laga något gott, vi kan juh använda spiesn nu, hurra!!
    Tänk vad glad man blir av att kunna tända en lampa.
    Vi har varit utan ström sen i lärdags em.....
    Då är det mest utomhus arbete kvar att göra, vi har tvåträd som har fallit och en bit av ena väggen blåste ner, ytterdelen så det blåste/regnade inte rakt in, men ändå.....

• Borboleta

Moimukulatt: Lycka till med reparationerna! Förstår att det var skönt att få tillbaka strömmen. Tänk att man är så van vid alla bekvämligheter!

• Teskedsmamman

moimukulatt: Men lilla vän... var bor du någonstans!?! Jag trodde du bodde inne i stan... iofs, jobbarkompisen bor i Skavböke och beräknar inte att få tillbaka strömmen förrän tidigast i slutet på veckan...

• Borboleta

Skavböke? Var ligger det. (Jag är ju ny i stan...)

• Teskedsmamman

Borboleta: Oskarström och sedan nästan rakt ut i skogen österut i x-antal kilometer... Har för mig att han sa att han hade 15 km till Åled...

• Borboleta

Ojojoj...rätt ut i tassemarkerna...

• Gumlan

moimukulatt - betyder inte det hej små knattar? häärligt att strömmen är tillbaka! Då vill man gör massa saker som har med ström att göra, hihi, sånt man inte har en tanke på annars... bara för att man kan det igen!

*asg* heter det skavböke??? DIT ska ja flytta, bara för att kunna säga att ja kommer från skavböke

Catarina - då ska ja ta en titt men misstänker att dte är bilderna jag tog?

• Jool

Oj, hinner ju inte med er riktigt nu när jag har börjat jobba. Hörde ryktas om fika på lördag. Kul, då kanske jag också kan komma.

Alva blir 11 mån idag och vägrar sova. Nu ligger hon och sjunger i sängen, men hon är glad i alla fall.

• Mamma Ia

Jool!
    Ja visst är det trist att jobba, och inte hinna med sitt "sociala liv" här på FL ???!!! Jag hittade hit först i slutet av min mammaledighet, så jag har inte kunnat hänga med riktigt på fika och så. Helgerna hade väl iofs funkat, men det är enda tillfället vi i lilla familjen har tid för varandra också... Aldrig är man nöjd va ?!

Leo var jätteduktig på BVC idag. 18 månaderskontroll och vaccination. Inte ett knyst sa han när han fick sprutan i armen. Han bara blängde surt och rynkade på ögonbrynen åt barnläkaren när hon stack honom *he, he*!

Skönt att höra att alla är okej efter orkanvindar och strömavbrott trots allt. Fast nu varnar de ju för ny storm imorgon...kul...
    Nähej, dax att slå rumpan i ankedunet och sova sött. Vi ses !

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!