• Gumlan

Halmstad tråd!!!!!

Då var det dags igen kanske ska fråga om vi inte kan få evighets grej på denna slipper man starta ny tråd hela tiden!!

Välkomna hit alla Halmstads bor... föredetta Halmstads bor eller nästan Halmstads bor ska kuta runt och medela lite folk nu.... FÖRLÅT om jag glömmer någon, men det är ju så många!!

• Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!
  • Gumlan

oj Jag kollade faktiskt eniro, haha. Fattar inte vad jag gjorde för fel då?

• minke

Jag hade faktiskt jätteont i magen och ryggen i natt, så jag trodde nästan att det var dags ett tag, men sen somnade jag om :) Hursomhelst måste väl livmodern ha övat lite, så fullmånen kanske gjorde lite skillnad ;)

• jululle

Magda: Kummin?? Okej värt att testa, massage har vi testat me är inne på 3 dygnet me Miniform...

Gumlan: jag brukar söka på Hitta.se det är är en jättebar sökmotor både för privatpers och företag.

Hoppas att miniformen hjälper snart. Phu nu ska jag försöka sova lite.

• JewelGirl

*suck* Här sitter jag med min 40:e dag i cykeln. Längsta hittills sen mensen kom igång med hjälp av Gestapurantabletterna. Ingen mens på väg och inte direkta grav.symptom så vitt jag vet. Några små möjligtvis.

• Teskedsmamman

Stina och Magdalena: Jag ligger liiite efter jag är "bara" i 4+2 under onsdagen... Däremot har jag fått inskrivning i vecka 8 redan och jag fick UL knappt utan att behöva fråga om det *ser ut som en fågelholk* Dessutom kom min BM ihåg mig utan problem!!!! Jag ÄLSKAR min BM!!!!! Det bästa är att hon gör UL:en själv!!

• jululle

Magda: Dieten var ju underbar ska genast testa den...
    fasst det skulle nog inte vara sååå bra för Antons mage eller vem vet de kanske hjälper...

• VIXIE

Cittra fick en pojke 23/1 som ska heta Elias! Grattis Grattis!!

Babycafet som vi snackade om äe inget "cafe" det är barn sång och rytmik!!
    Funderar på att starta ett baby/barn cafe är trött på att det inte finns nåt där man kan äta nåt gott och nyttigt och samtidigt få plats med barn och vagn..
    är det nån som vet ifall det finns nåt sånt nånstans i Halmstad?

Är det inte dags för ny fika snart,det verkar som om det är många nykomlingar här!!?
    Ha det så länge tjejer
    Vixie

• Teskedsmamman

VIktoria: Jag ställer upp med hjälp när jag kommer gå arbetslös sedan Babycafé behövs definitivt!

Och ny fika är väl inte fel

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!