• Gumlan

Halmstad tråd!!!!!

Då var det dags igen kanske ska fråga om vi inte kan få evighets grej på denna slipper man starta ny tråd hela tiden!!

Välkomna hit alla Halmstads bor... föredetta Halmstads bor eller nästan Halmstads bor ska kuta runt och medela lite folk nu.... FÖRLÅT om jag glömmer någon, men det är ju så många!!

• Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!
  • Gumlan

ulle - *Asg* Jaa det vill till att hitta posetiva saker i allt

Magdis - åh va duktig han är! Nu vill dte till att verkligen ha ögon i nacken Ja kan inte fatta att Emil någonsin ska gå, haha. Hna krälar & rullar runt här... ska han inte göra det alltid? hihi.

• Borboleta

Jululle:
    Var på H&M igår och de hade rea på en del fina barnkläder. Såg inte hur det var med overallerna, dock.
    Jag fyndade till mig själv där. Ett par svart byxor, en kortärmad topp och en tunn sommarkjol. Totalt 139Kr!!!

• sharisse

Fy vilken dag... en sådan här dag när vädret ser strålande ut genom fönstret så vill man ju vara ute... men både jag och lilla S är sjuka. jag är nog lika förkyld som en riktig karl och lilla S har en hemsk hosta.
    Vad skall ni hitta på i helgen tjejjer... Här skall S till sin pappa och jag tror att jag skall sova halva helgen åtminstonde o bli frisk.

• Ullet

Maria - Igår när jag satte på tv:n (Ettan), antingen fick jag tillfälligt hjärnsläpp, eller var det Anders jag såg? Jag vet inte vilket program det var, men det handlade om nån datorhall o datorspel.

*nyfiken*
    Ullet

• Teskedsmamman

Sharisse: Jag tänker gå hem från jobbet om ca 30 min och sedan ska jag lasta sonen, väskor, resestol och bilstol på vagnen och ta tåget till Göteborg och Tottes gudföräldrar! Kommer inte hem förrän på söndag...

• sharisse

teaspoon : så trevligt. vi är ju bjudna till Mickes mormor men är jag så här dunder förkyld så vet jag inte om jag orkar. har precis tagit mig ur duschen och huvudet det dunkar som fasen.

Snart skall vi åka iväg o hämta lastbil, micke skall jobba i helgen ( kör budbil ibland) och då så måste jag köra honom dit för att hämta den. Sen ville S göra födelsedagspresent till sin pappa så vi skall pyssla... piueww.. hoppas på en tidig kväll...
    *kram*
    jenny

• jululle

Vi var å kollade på emmaus igår efter en overall... det fanns jättefina för runt 30 kr men alla va rosa.... de kan man ju inte ha till en tuff kille. men ni som har småtjejer åk dit å kolla de är faktiskt helt ok.

vi ska kolla på HM idag eller Lindex.

Igår kväll somnade Anton kl 10 och jag satt som på nålar han kommer vakna snart det är ingen idé jag lägger mig, satt vid datan lite och sen vid 12 så pallade jag inte mer gjorde mig iordnig tänkte nu vaknar han ju ändå snart. Men jag somnade och vaknade vid 3 tiden sen behagade han inte att sova längre matade honom och somnade inte om förräns vid 6 då kom peter hem och hittade mig och Anton sovandes anton låg och sov på mig... jag halvlåg i sängen. sen när peter flyttade över honom i vaggan vaknade han givetvis och ville inte somna om jag testade allt.... nu vid halv 2 ung somnade han och nu ska jag oxå passa på att sova, förbannade mig själv att jag inte gick och la mig samtidigt som han igår. det misstaget ska jag inte göra om idag.
    Ursäkta var bara tvungen att skriva av mig lite... Kramisar på er alla

• Gumlan

Ulrika - haha, jaaa det var det!!!! han är nästan kändis nu, hihi. intervjuen var mycket längre, men dom tog bara med en kortis, hihi, kul.

• Jool

Fy vad trött man är efter en hel arbetsvecka.

Alva hon rivs och knips så fort jag håller henne i famnen, men det går väl över hoppas jag.

Någon som vet hur länge man fick AD-droppar gratis från BVC? Det verkar skilja sig åt från BVC till BVC, men jag tänkte att de kanske hade samma regler i hela Halmstad i alla fall.

• Gumlan

Hur länge räkte er första ad droppar burk? Ja e kass på att komma ihåg det! Den är fortfarande kvar!!

Emil håller på att få en tand till, han är jätte ledsen stackaren, men den är nog uppe imorgon hoppas jag. Han grinade i 3 dagar sist. Är alla tänder lika jobbiga eller bara dom första? om nån vet?

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!