• Gumlan

Halmstad tråd!!!!!

Då var det dags igen kanske ska fråga om vi inte kan få evighets grej på denna slipper man starta ny tråd hela tiden!!

Välkomna hit alla Halmstads bor... föredetta Halmstads bor eller nästan Halmstads bor ska kuta runt och medela lite folk nu.... FÖRLÅT om jag glömmer någon, men det är ju så många!!

• Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!
  • apsu

jag tror att man får gratis AD droppar i två år från bvc.
    jag är så dålig på att ge lillan det. första flaskan gick rätt bra men andra flaskan den bara står och dammar.... att det ska vara så svårt att komma ihåg det!

• jululle

Nä tre år Gumlan och apsu. Det var inte så länge sen jag själv frågade. jag tror att om man tar droppar varje dag så ska de räcka ung ett halvår, jag har själv aldrig varit duktig på att ge mina äldre barn de.

Inatt har Anton sovit mellan 23 och 03 matning somnade om vid 04 vi sov till 8 matning lite "lek" somnade om nu igen. E de så har de SKA va eller. känner mig lite mer som en människa nu.

Kram Ulle

• sharisse

När S var så litan att han fick AD droppar från bvc så var det fram tom 2 år. man fick den sista flaskan när han precis närmade sig 2 år. Skall bli spännande o se omd et är mkt som förändrats nu när lillebror kommer.
    Kommer ju att gå på BVC nyhem istället för i stan där vi gick innan. Vi blev nämligen tvångsförflyttade därifrån i julas

• VIXIE

Teaspoon: Sahra har nog blivit inspirerad av Totte ,hon har börjat fnysa!!
    Jag undrar vart man vänder sig för att hitta en lämplig lokal typ bottenplan, centralt till cafe`verksamhet,jag är ju inte såå hemma i Halmstadregionen längre?

Är det någon mer än jag som haft stora problem att komma in på Fl sidan? Den (datorn) bara står och tuggar och sen säger den att sidan kan inte hittas ,allt annat kan hittas?

Vad sägs om ons eller tors eftermiddag att fika alltså ,kan efterkl 16 på ons
    Ska vi försöka få med så många "nya" som möjligt vore jättekul!!
    ha en fortsatt trevlig helg!!
    Vixie

• Borboleta

VIXIE: Jag har ofta samma problem med att komma in på FL. Trist...

Vilken bra idé med ett Babycafé!

Skulle vara kul att komma med på fika den här gången. Fastän jag som sagt är barnlös...

• Gumlan

onsdag blir lite tait för mig, flyttar ju på tisdagen så vill bara va hemma på onsdag, men torsdag låter bra

jaaa hoppas det kommer många nya!!

• Gumlan

vet ni? Jag körde Emma till bb inatt *dödstrött* Dom behöll henne! (vattnet hade gått) SPÄNNANDE!!!!!!!!!

• sharisse

jag har ofta jättemycket problem med att komma in här på sidan. Vissa dagar går det inte alls

gumlan : åh vad spännande.... *ler* längtar tills det är min tur även om det gärna får dröjja ett par tre veckor till....

Jag skulle faktiskt kunna komma med o fika på onsdag om det passar sig är ledig från skolan och lilla S är hos sin pappa.

Annars.... är det nån mera än jag som är mega förkyld... det är fjärde dagen här nu och jag hoppas verkligen att det går över
    det är svårt nog att andas som det är när man är höggravid.

*kram*
    jenny

• VIXIE

Vi hittade Sahras andra tand i morse när hon satt och mölade i sig rå falukorv till frukost!!
    Äntligen, hon är lite hemlig med sina tänder..
    Ska ringa Delfin om fikat och se om hon och Evelina kan komma med också.
    vixie

• LillaFruH

Hej på er sötisar! Här kommer ett livstecken från oss!
    Åhhh jag NJUTER av att vara mamma nu - nu har jag lagt ner bröstpumpandet å det är sååå skönt! Kom så lite till sist så det var inte lönt ändå! Nu är lillkillen inte så förkyld länge heller å med hjälp av minifom verkar han inte ha ont i magen heller - lycka lycka! *skratt* Inatt slog hans sömnrekord - nästan 6 timmar!!! Herre jisses han brukar sova 2,5-3,5 annars om man har tur!!! - åhh vilken utsövd mamma jag varit idag *fnissar*
    Kram på er!

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!