• Gumlan

Halmstad tråd!!!!!

Då var det dags igen kanske ska fråga om vi inte kan få evighets grej på denna slipper man starta ny tråd hela tiden!!

Välkomna hit alla Halmstads bor... föredetta Halmstads bor eller nästan Halmstads bor ska kuta runt och medela lite folk nu.... FÖRLÅT om jag glömmer någon, men det är ju så många!!

• Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!
  • VIXIE

Borboleta: Jag tror att Lindgrens och Kontaktlinspr. har jobbat tillsammans förr eller nåt.
    gumlan: Förhoppningsvis har dina bilder kommit fram nu... lyckades skriva fel på adressen i går så de kom tillbaks.Om du vill ha de andra bilderna så tar det ju inte lika lång tid att skicka ifall du har bredband,men jag visste ju inte så därför skickade jag bara Emilbilderna men bara hojta!
    Hur hittar jag till er, by the way? Du kan ju skicka vägbeskrivning el tel på min privata mail om du vill.
    Vixie

• Gumlan

VIXIE!!!!!!!!!!!!!!!!!! Var e bilderna

• jululle

Ullet: Det kan tyvärr (fick jag rådet när vi försökte att skaffa barn) vara så här att om man försöker och hoppas och stressar upp sig varför visar det neg denna mån me... (så gjorde jag/vi) så kan det ta längre tid att bli gravid och mensen kan försvinna pga av att man e stressad. Så när man tänker att nu ger vi upp eller så så helt plödsligt är man bara gravid. ka till mvh Ulle

• VIXIE

Teaspoon: Har precis skickat till dig,har du fått nåt,Gumlans hamnade bland hennes skräppost så hon trodde att hon inte fåt några. Tänk på att jag och datorer inte kommer så bra överrens!
    vixie

• Delfin

Vixie - Fick du någon bra bild på Evelina? om du fick det kan skicka det till Catta78@hotmail.com
    ALLA- De kommer att fixa vår lägenhet på måndag och 3veckor fram så vi kommer att bo i en annan lägenhet under tiden som de renoverar. Så vi är utan datorn denna tiden, från söndag.

• VIXIE

delfin.Skickar med en gång så förhoppningsvis har du dem innan sön.HaHa!
    träffade Cittra på sjukhuset i dag det kanske var nåt på gång! Vi håller tummarna!
    Vixie

• Borboleta

Som ni vet har vi ju inga barn, men nu har jag och min sambo blivit faddrar åt en flicka i Guatemala. Hon heter Julia och fyller sex till sommaren! Fick ett kort på henne igår. Det känns jätteroligt! Var på stan igår och köpte lite hårband o kritor o sånt som vi ska skicka till henne.

• Teskedsmamman

Borboleta: Grattis till fadderbarnet!!!! Vi har en liten flicka på Haiti som heter Clothilde, vi har fått teckningar ifrån henne och vi har skickat brev, foton och ritblock/pennor till henne!!! Jättekul!!!!

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!