• Gumlan

Halmstad tråd!!!!!

Då var det dags igen kanske ska fråga om vi inte kan få evighets grej på denna slipper man starta ny tråd hela tiden!!

Välkomna hit alla Halmstads bor... föredetta Halmstads bor eller nästan Halmstads bor ska kuta runt och medela lite folk nu.... FÖRLÅT om jag glömmer någon, men det är ju så många!!

• Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!
  • Delfin

Jag är helt slut har hålt på att packa igår och lite idag. Att det fanns så mycket i två rum det trode jag inte. De ska börja på måndag och ca 3 veckor fram. Har lämnat mobilnr till Maria och Viktoria så ni kan slå en singnal när det är fika.

Var på babysim idag så kul det är när man ser hur de lär sig. Idag skulle vi samlas i en ring med bebisarna i famnen så de kunde hälsa på varandra. Vet ni vad Evelina gjorde på den som var brevid, Jo hon pillade han i örat och klapade han på huvudet.

• Gumlan

Magdis - Jag skrattade faktiskt också först

Sara -åååh va duktig hon är!!!!! Har hon stått på alla 4 & vaggat ett tag då eller? Emil kommer upp med rumpan i luften och ålar & rullar ganska mycket undra om han kryper snart med.

• jululle

Delfin: din dotter va runt ett år va??? Går du i ngn annan grupp då eller fins det bara de som e på Onsd och söndagar eller de e uppdelat i olika åldrar???

• saelma

Maria- ja, hon har stått på alla fyra och gungat drygt en månad, strax efter det började hon åla sig fram , men nu kryper hon.
    Så gulligt..

• Teskedsmamman

Sara: Grattis!!!!! Blinka inte, för nu går det undan

Ulrika: Delfin/Catharinas dotter är 6 mån ungefär... Det är alla åldrar och simerfarenheter på dropin. Det är när man är i grupp som det är lite mer samma nivå på simmarna...

Inatt har Totte sovit hela natten, vilket han inte har gjort sedan förrförra helgen, alltså snart 2 veckor! *bortskämd* Det beror på att han blev jätteförkyld i onsdags (fler fikabarn sjuka?) och att han var hängig innan det bröt ut...

• jululle

Så skönt....
    Jag känner mig som en människa igen Anton har sovit från kl halv två till halv 6 sen var vi uppe och åt frukost, me syskon och pappa, Sen somnade killen om så snällt efter syskonen gått till skolan. Vi vaknade igen vid halv 10.
    Peter har jobbat för första gången efter Pappaledigheten i natt, konstigt kändes de både för han å mig.

Magda: Jasså finns de grupper oxå Hm??? varför sa de inget om de när jag ringde??? Jag ska ringa igen.

• Cittra

Gumlan: Jepp det var jag som var med på fikat, skulle väl ha presenterat mig med nicket egentligen...

• VIXIE

Cittra: Hur gick det på BB? Nyfiken!!
    Gosis: Hur gammal är din tjej?
    Sahra frörsöker och försöker men det händer inte så mycket hon vill gärna stå och hålla i sig.
    Gumlan:kunde ni sätta fast gungan nånstans?
    Vixie

• Cittra

Vixie: Allt var ok, men det var vatten så imorgon blir det igångsättning om inget hänt innan. 3 dagar efter det blir det snitt om inget hänt då heller. Såå tjatigt! 3 dagar på raken nu som vi vart på koll på förlossningen. Hoppas verkligen på den där fullmånen!!!! *desperat*

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!