• Gumlan

Halmstad tråd!!!!!

Då var det dags igen kanske ska fråga om vi inte kan få evighets grej på denna slipper man starta ny tråd hela tiden!!

Välkomna hit alla Halmstads bor... föredetta Halmstads bor eller nästan Halmstads bor ska kuta runt och medela lite folk nu.... FÖRLÅT om jag glömmer någon, men det är ju så många!!

• Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!
  • Gumlan

Det är väl fullmåne som sätter igång värkarna?? Då får vi hålla tummarna för Minke då!! Nån mer som ska ha snart?

• Gumlan

Cittra blev väl igångsatt idag?

• Jool

Magdalena: Då blir den en höstbebis då. Så mysigt att ha en sån liten nästa jul. Jag håller mina tummar jättehårt för att det ska gå vägen.

Fler bebisar som älskade pulkaåkningen idag? Alva somnade utmattad för en stund sedan.

• Teskedsmamman

Snön är knapp här i Oskarström, den täcker men inte så jag vill åka pulka direkt.... dessutom är Tottes pulka så liten, får köpa en större så vi kan åka seriös pulkaåkning!

Däremot tog vi en lång stärkande promenad när jag kom hem från jobbet!

• Teskedsmamman

Ulrika: Man kan göra kumminavkok, du kan köpa ett speciellt amningste som gör att han får i sig "maglugnande" med mjölken, massage, värmekudde brukar uppskattas... ja, nu kommer jag inte ihåg mer Om inte minifomen har hjort verkan inom ett par dagar så försök med att öka dosen, du kan ge upp till 30 droppar/gång utan att det är några problem.

• Kryztina

jag ansluter mig härmed till Halmstadtråden;) är gravid i v. 10+3. min förra graviditet slutade med missfall så jag hoppas det går vägen denna gång...

vore jättekul att på detta sätt få kontakt med gravida som icke-gravida i Halmstad. jag är relativt nyinflyttad och jobbar i göteborg så jag har inte hunnit skaffa mig några vänner i Halmstad ännu, vilket är trist. kommer ursprungligen från Västerås så det är där jag har mina närstående.

kram stina

• Borboleta

Välkommen Kryztina!
    Är också nyinflyttad från Göteborg. Är inte gravid men tycker det är trevligt här på FL ändå!
    Kika gärna in i mitt krypin.

• Gumlan

Välkommen hit! Hoppas det går bra den här gången!!!!

hm... någon som kan numret till möbelladan??

• moimukulatt

Gumlan: Jag gillar verkligen Eniro.se....
    Möbelladan - Halmstad
    Tel. 035-12 27 65
    Tullkammarkajen, HALMSTAD

• moimukulatt

Kryztina: Jag är i v 10 (9+2).
    Kul att följas åt.

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!