• Gumlan

Halmstad tråd!!!!!

Då var det dags igen kanske ska fråga om vi inte kan få evighets grej på denna slipper man starta ny tråd hela tiden!!

Välkomna hit alla Halmstads bor... föredetta Halmstads bor eller nästan Halmstads bor ska kuta runt och medela lite folk nu.... FÖRLÅT om jag glömmer någon, men det är ju så många!!

• Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!
  • Borboleta

Grattis till de två gravida Magdalenisarna!

• jululle

jag har lite nya bilder....

• Teskedsmamman

Vill bara säga grattis till alla grattis!!!!!!!!!!

*går vidare till Ulrikas sida för att titta på Anton*

• Mamma Ia

Grattis TeaSpoon/Magdalena!!! Håller tummarna hårt för att det går vägen denna gång.

• moimukulatt

Magda Teaspoon: Jag tror du är lite uppe i varv.... Ett plus kan som sagt få en att göra vad som helst.
    Kram kram

• Jool

Jättegrattis Magdalena! Håller tummarna stenhårt för att det ska gå vägen denna gången. Har du någon aning om BF ännu?

• Teskedsmamman

Johanna: BF är beräknad till den 3 oktober, både här och på Kanalen, så det borde nog stämma... Idag är jag i 3+6 (wow) och går in i vecka 5 imorgon... klarar jag vecka 5 utan rosa flytningar så är det positivt!!!

Mina 2 missfall har båda haft rosa flytningar i vecka 5 och vecka 10... Ska försöka få tag i min BM imorgon så jag kanske får komma in och få Lergigan utskrivet, med tanke på att jag mått lite olustigt till och från idag så kommer nog illamåendet med buller och bång snart och eftersom jag jobbar så kommer nog inte postafenen att räcka långt. Behöver kalla in tunga artilleriet Ska dessutom försöka få komma på UL i slutet på vecka 7...

• sydney

hej tjejer...

vart går ni och klipper er? Har ni någon salong och frisör som ni kan rekommendera för slingor + klippning? jag har gått hos jakobsson tidigare men nu har "min" frisör slutat så jag tänkte testa nåt nytt ställe

• VIXIE

Sydney:Jag klipper mig hos Peter på Hårverxtan(Karl 11 väg vid Blue thai)
    han är jättebra. Min dotter åxå förresten.

grattis grattis Teaspoon håller tummarna!!

cittra:Det är fullmåne imorgon kl10.33. just nu är den synlig till 99 %
    (www.llewellyn.com Fun&free Moon phase tracker)

Sahra lyckas med trixet att krypa baklänges men inte framlänges!!
    vixie

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!