• Gumlan

Halmstad tråd!!!!!

Då var det dags igen kanske ska fråga om vi inte kan få evighets grej på denna slipper man starta ny tråd hela tiden!!

Välkomna hit alla Halmstads bor... föredetta Halmstads bor eller nästan Halmstads bor ska kuta runt och medela lite folk nu.... FÖRLÅT om jag glömmer någon, men det är ju så många!!

• Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!
  • Teskedsmamman

Maria: Näh vilken otur!!!!!!!!!!! Men vet du vännen... NI HAR EN STOOOR LÄGENHET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pengar för möbler och sådant kommer!!!

Lycka till i lägenheten!!

• saelma

Maria- det ordnar sig, för det gör det alltid. njut av er stooora lägenhet istället..

• Mamma Ia

Maria!
    En olycka händer så lätt, men oftast kommer de ju vid totalt fel tidpunkt också . Försök komma över det, och försök njuta av er nya lägenhet i stället. Ödet kan man ju inte råda över ändå!

• Cittra

Vixie: Jag kommer på magdansen på onsdag. Fick lov att ta med Elias om det behövdes och dessutom ett prova - på tillfälle. Vet ju inte riktigt hur kroppen hänger ihop längre eller om allt skaks loss alldeles..

Förresten sa de på BVC i Getinge att det är 4 nyfödda där i år är det nån av dom som är med här? Distriktet är Steninge, Kvibille, Getinge och så vi då i Asige. *nyfiken*

• Cittra

Gumlan: Finns det ingen försäkring som täcker kostnaderna?

• Borboleta

Gumlan:
    Vad trist! Ingick det inte nån försäkring i hyran av flyttbilen?

Tjejer ikväll var jag på intromöte på Halmstad Högskola, tänkte nämligen läsa 10p tyska nu. Men shit säger jag alltså. Eller "scheisse" kanske passar bättre. Jag tycker då inte det känns som en nybörjarkurs! Det var faktiskt femton år sedan jag läste tyska! De andra var skitduktiga, det går inte ens att jämföra mig med dem! Höll på att sjunka genom golvet när jag skulle försöka presentera mig. Röd som en tomat i fejan... Hjälp, vad har jag gett mig in på?

• Gumlan

Man kunde ta försäkring, fanns olika & välja på men jag hade skit brottom så ja sa bara äsch, skit i det jag kör försiktigt ja just det! Men jag körde ju försiktigt iallafall!!!!

Usch va trött jag är, jobbigt att flytta ju! Känns som om vi aldrig kommer bli färdiga, shit va skit man har

Ha enm trevlig helg alla!!!!

• jululle

Apsu: okej då vet jag...

fanken va svårt de e å logga in... kan man inte meddela ngn så att ngt ändras... Öh data snillet (magda) kan man inte de.

Maria: Nää stackare... Men kan man inte ta de på hemförsäkringen tänkte jag på... ????

Kramizar

• VIXIE

Gumlan Har du ingen drulleförsäkring eller nåt? Fan vilken osis! Jag lider med dig!

Cittra. Hoppas att allt är ok med lillkillen kul att du hänger med så snart men jag satte ju potatis när Sahra var två dygn gammal så då går det nog att dansa magdans.

Åker till Göteborg i morron kväll,har inte träffat mina vänner sen i Nov så det ska bli kul
    vixie

• Gumlan

Har ingen hemförsäkring *skäms* men nu SKA vi skaffa det!! Sa jag i och försig efter att vi haft inbrott i bilen med *suck* Kan man inte bara få sådant automatiskt? Det hade gått ta på drulleförsäkringen om vi haft nån!

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!