• Gumlan

Halmstad tråd!!!!!

Då var det dags igen kanske ska fråga om vi inte kan få evighets grej på denna slipper man starta ny tråd hela tiden!!

Välkomna hit alla Halmstads bor... föredetta Halmstads bor eller nästan Halmstads bor ska kuta runt och medela lite folk nu.... FÖRLÅT om jag glömmer någon, men det är ju så många!!

• Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!
  • saelma

Vixie- min Tyra är sex och en halvgammal, hon är född den andra juli, så hon är en dag äldre än Marias och Cathrinas..

• Gumlan

Viktoria - vi har den där vi satte den det funkar bra han fattar inte riktigt vad han ska göra i den bara. hihi, men det kommer väl!

• Teskedsmamman

Håll tummarna flickor!!! Att bebisen inte dör i magen den här gången, jag testade positivt idag!!!!!!

• saelma

Grattis Magdalena!!!
    Vad roligt!!
    hoppas att allt går bra, stort lycka till!!

Du har rätt, nu går det undan här, vänder man ryggen till så är hon och drar ner något, har fått flytta om lite saker här hemma..

• Gumlan

GRATTIS Magdalena!!!! Vi ska hålla tummarna här!!!

• moimukulatt

Hurra vi är två gravida Magdalen'or i denna tråden!!!

• jululle

Grattis magda Jag håller tummar å tår.
    Cittra: Lycka till me igång sättningen Jag blev igångsatt 27 dec och allt gick jättebra.

• Teskedsmamman

Moimukulatt: Jepp... ska bli kul och se hur vi lyckas hålla ordning på varandra när de andra skriker "Magdalena"

Från en Magdalena till en annan...

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!