• Gumlan

Halmstad tråd!!!!!

Då var det dags igen kanske ska fråga om vi inte kan få evighets grej på denna slipper man starta ny tråd hela tiden!!

Välkomna hit alla Halmstads bor... föredetta Halmstads bor eller nästan Halmstads bor ska kuta runt och medela lite folk nu.... FÖRLÅT om jag glömmer någon, men det är ju så många!!

• Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!
  • Kryztina

det vore trevligt med en fika:) var/när?

Teaspoon: skönt att du fick komma så tidigt och att du fick göra UL också! jag ska också få göra det, behövde inte ens fråga själv:) fick ju missfall min förra graviditet så det känns skönt.

Jewelgirl: låter jättejobbigt! hoppas det löser sig för dig snart.. jobbigt att gå och vänta.

Moimukulatt: ja, kul att följas åt! hur mår du nu? själv mår jag illa från och till men det har blivit bättre än det var de första veckorna.. när var du/ska du på inskrivning? jag ska nästa vecka, på tisdag. är då i v.11.

• sharisse

Har varit inne o "tjuvläst" nån gång här så nu tänkte jag iaf presentera mig. Ja en del av er vet ju vem jag är. Jag heter Jenny och är 29 år gammal. Väntar min andra son ( är vi 99.9% säkra på), har redan en liten Samuel som är 4 år (född dec 00) beräknat bf är 30 mars men då S kom för tidigt känns det nästan som om man räknar med att lillebror gör det oxå. Jag läser på högskolan i Halmstad och det gör min sambo oxå, jag läser sista terminen på sjuksköterskeprogrammet och Micke läser sista terminen på Vip. Vi bor i ett litet hus på gustavsfält med alla dammråttor och hunden Ramses.
    *vinkar*

• HaltaLotta

Måste fråga er erfana babysimmare, när man går på babysim har man både babysimsblöja plus babysimsbyxor på barnet? Och hur gör ni vid ombytning o så? Och om båda föräldrarna är med, det är välbara den som badar med barnet som måste betala???
    Är sååå sugen på att börja jue.....

• Gumlan

Viktoria - är hon inte med blend webbisar?

*vinkar åt Jenny*

Ottisen - Man har bara badbyxa på babysimmet Jag går själv, var bökigt första gången men nu går det ganska bra. tvättar Emil i sådan "bytta" som fins där, sedan torkar jag honom och tar på honom, sätter han i bilbarnstolen & tar på mig sedan duschar jag när jag kommer hem istället.

Fika hade varit trevligt, om man hinner i flyttstöket

• sydney

tack för alla förslag på frisörer, beställde tid på Hårteamet så jag ska dit på tisdag för klippning(tyckte det låg bäst till eftersom jag bor i Söndrum).

• jululle

Ottisen. jag e me sugen på att börja jag ringde dit och de sa att man måste ha en simbyxa ingen blöja under och man betalar per barn. Dvs du betalar för två vuxna och ditt lilla barn. Jag som har 2 stora barn de är 10 och 12 undrade ifall de fick bada me honom och då sa de att då får inte en av oss vuxna bada samtidigt så de gick ju bar längtar till nästa månad då vi kan åka och bada.

Anton e 1 mån idag grattis gubben på stora dagen.

Måste åka och ragga en overall tror ni inte att jag har missat en storlek jag har en på 62 och den är nog väldigt liten sen har jag en väldigt stor 68 så måste ha ngt mellanting annars fryser ju gubben. Ngn som vet om det finns några billiga ngn stans.

Har börjar med att ta 15 miniform varje gång nu. och har fårskinnet i sängen. det verkar hjälpa lite. Det possitiva e att jag behöver inte ngn svart kajal har svarta linjer där naturligt nu...

Ps Om jag får hänger jag gärna me på fika ngn gång. Ds
    Kram Ulle

• Teskedsmamman

Ulle: Alla SKALL hänga med på fikan Här är det inte snack om att få... det är ett krav *flinar*

Jag var på Lindex häromdagen och då verkade de ha rea på overaller... Mitt tips är Lindex eller H&M, de ska ju snart byta till vårkläderna...

Jag hittade snygga billiga och fräscha hängslen till Totte på Myrorna och då fanns det en fräsch overall, men den har säkert försvunnit nu...

/Magdalena - Hängiven Myra

• Teskedsmamman

Nu går Totte!!!! Han släppte säkerheten igår och knallade iväg över golvet *ja jösses* Jag skulle vid ett tillfälle se om han klarade att gå 2 m från halldörren till rumsbordet... men då viker han av och går in till maken i hobbyrummet Så istället för att gå 2 m gick han 4 m!!!!!

• tigger

Oj vad duktig han är...!!
    Stoor pojke nu!!

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!