• Gumlan

Halmstad tråd!!!!!

Då var det dags igen kanske ska fråga om vi inte kan få evighets grej på denna slipper man starta ny tråd hela tiden!!

Välkomna hit alla Halmstads bor... föredetta Halmstads bor eller nästan Halmstads bor ska kuta runt och medela lite folk nu.... FÖRLÅT om jag glömmer någon, men det är ju så många!!

• Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!
  • Gumlan

Emma (minke) har fått en son! En Elis www.lthalland.se/extra/baby/&action=baby_show&id=14384 hihi jag fick skvalra & kolla va sööt hon är har hälsat till mig, hihi.

blir det fika på onsdag?

• jululle

kan det inte vara så här (ang att det är svårt att komma in på sidan) Att det är mycket trafik på kvällar eftermiddagar???

Vi Jag och Anton följer gärna me på fika på Onsdag Var När???

Lilla fru H: skönt för dig att du har fått sova Jag säger det samma Hejja miniform. Vi har sovit i två nätter irad.

Hör av er ang fika... Kram Ulle

• Gumlan

Jag kan inte heller på Onsdag flyttar ju imorgon så onsdag måste jag försöka få ordning ju, ingen ro att åka hemifrån då!

• Teskedsmamman

Men gud så snabb jag är på knappen!! *morr*

Ett tips om ni ska ut och åka tåg med barnvagn - UNDVIK X2000!!!!!!!!

Jag sökte på "familjevagnar" och då kom X2000 upp, så jag bokade eftersom det gick fortast och på vägen upp till Göteborg gick det bra... då fick jag in vagnen precis mellan sätet och väggen där man ska ställa väskor. På vägen hem fanns det bara hyllor!! Så jag fick ta av resematstol, bilstolen, skötväska och varukorg och sedan fälla ihop vagnen och ställa den på högkant! Gör detta när ni har en ettåring som käkar grus, ska krypa ner i hålet vid dörren - med huvudet före - och sedan försvinner in i salongen!!! Jag hittade honom ståendes vid en tjej, tuggandes på hennes sladd till hörlurarna! Vilken tur att hon sov

Så nu ska jag aldrig åka tåg!! Framför allt INTE boka på internet utan bara boka "manuellt" för det är ganska smidigt att ta tåget....

• moimukulatt

hej tjejer.
    Nu e jag tillbaks.
    Det har varit skönt att åka skidor.
    Fast jag har varit rätt trött.
    Förkylningen ghar fortfarande inte gett med sig.
    Åh, vad trött jag e på att vara täppt och snorig.

Kräkts har jag oxå gjort för första gången, typiskt nog samma morgon vi skulle åka till Sälen.
    Illamående e jag varje dag, under hela dan, men om jag lyckas äta lite så mår jag lite bättre en stund.

Inskrivning 7/2, dvs precis i början av v 12.

• HaltaLotta

Vilket vacker väder vi har idag tjejer! Fast det blåser så man blir lite lurad bara av att titta ut genom fönstret.....

Vad finns det egentligen för babyaktiviteter förutom babysim??? Har sett att Nyhem o Vallås har Öppna Förskola för dom under1 år.....får man gå till vilket sådant man vill även om man inte "tillhör" just Nyhem eller Vallås?????

• Jool

Nu försöker Alva att gå på allvar. Hela kvällen har hon tillbringat med att gå mellan soffbordet och soffan, dvs ca 2-3 steg åt gången (utan att hålla i sig). När hon kommit fram så stannar hon, spricker upp i ett jätteleende och klappar händer åt sig själv.

• jululle

Hej... Ska vi bestämma fika en annan dag nästa vecka kanske???
    Det verkar ju vara många som inte kan denna veckan.

har hittat en snygg overall på Lindex och sen köpte jag en stl 80 till nästa vinter Bäver nylon har kostat ca 500 nu 125. Köpte en ny jacka till tjejen kollade överallt idag det verkar som stans affärer bygger om, Hittade en på piraya. Hade kostat 498 nu halva reapriset 124,50 blev de då. Kände att man gjorde lite klipp idag. Kul för en gångs skull att man har lite tur.

Kram Ulle

• jululle

Lite nya bilder... + två nakna killar
    U

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!