• Gumlan

Halmstad tråd!!!!!

Då var det dags igen kanske ska fråga om vi inte kan få evighets grej på denna slipper man starta ny tråd hela tiden!!

Välkomna hit alla Halmstads bor... föredetta Halmstads bor eller nästan Halmstads bor ska kuta runt och medela lite folk nu.... FÖRLÅT om jag glömmer någon, men det är ju så många!!

• Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!
  • Borboleta

TeaSpoon
    Vad kul! Jag är jätteförväntansfull, och går och funderar på hur hon lever och hur hennes "värld" ser ut.

• Mamma Ia

Vi har också en fadderflicka, Josefina, som bor i Dominikanska Republiken. Vi har varit faddrar åt henne i snart fem år, och det är jättekul att följa henne och hennes familj och hur de har det. Vad som är kul också är att Josefina och jag har samma födelsedag !

• Borboleta

Mamma Ia:
    Vilket sammanträffande att ni har samma födelsedag! Hur gammal är "er" tjej?

• Gumlan

Jag är späckhuggar fadder! Får jag va med i "klubben" ändå

Idag har Viktoria varit här med hoppgungan, hihi, Emil fattar inte så mycket men det kommer väl, hihi.

Tack för violen och pratstunden hoppas inte katterna käkar upp den! hehe

• Borboleta

Späckhuggarfadder!? Coolt! Jodå, fadderklubben diskriminerar inte!

• Cittra

Vixie: På g ja! Men vi är hemma igen nu och har äntligen fått telefon och Internet igen!

Förresten var det himla skoj att träffa er på fikat tjejer, följer gärna med flera gånger fast förhoppningsvis dröjer det ett litet tag för mig nu.. *s*

• Mamma Ia

Borboleta - vår faddertjej blir 9 år gammal i april. Jag blir några år äldre än så.... !

Maria - späckhuggarfadder = coolt!!! Hur blir man det???

• Gumlan

Det blir man genom världsnaturfonden

Cittra - aah det var du som var med? Jag fattade inte vem från fl det var

Idag har jag badat i bajs *BLÄÄÄÄ* Precis satt mig med Emil i badet så bajsar han jätte mycket!!!! knasbebis!!!!!!! Så nu har jag ducshat i en evighet & tycker fortfarande jag luktar bajs, hehe.

• Teskedsmamman

Maria: Förlåt mig men *skrattar så jag nästan kräks*.....

Det där har inte hänt men däremot så lassade Totte av ett jättelass bajs rätt över hela mig när han var 2 mån ungefär... det var bajs på mig, väggen, badkaret, Totte, skötbordet och golvet.... Jättekul mitt i natten!!!

• saelma

Hej, hej,
    Tyra kan krypa!!
    Är stolt.. hon lärde sig idag!!
    Hon har ålat sig fram en månad ungefär men idag kröp hon på riktigt....

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!