• Gumlan

Halmstad tråd!!!!!

Då var det dags igen kanske ska fråga om vi inte kan få evighets grej på denna slipper man starta ny tråd hela tiden!!

Välkomna hit alla Halmstads bor... föredetta Halmstads bor eller nästan Halmstads bor ska kuta runt och medela lite folk nu.... FÖRLÅT om jag glömmer någon, men det är ju så många!!

• Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!
  • Teskedsmamman

Ulle: Man kan maila Patrik, men jag sitter nästan hela dagarna på jobbet och det är sällan problem... sitter du på modem eller bredband?? Är det modem så kan svarstiderna bli för långa. Igår däremot kom jag inte in på kvällen... kan vara så att Patrik håller på med någon uppgradering som gör att servrarna får bootas om emellanåt...

• Borboleta

Gumlan:
    Jag har en hemförsäkring som man liksom får automatiskt i och med att jag betalar min fackavgift. Du har inget sånt som du inte tänkt på?

• Jool

Grattis Totte på födelsedagen!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoppas att du får en bra dag med mycket paket, gos och godsaker.

Alva hälsar att hon vill höra allt om hur det är att fylla år, hon får ju vänta en vecka till.

• Gumlan

Borboletta - ja, det trodde ju jag också att vi hade, det var därför vi inte skaffade någon. Mrn sedan när vi hade inbrott i bilen så sa dom att vi hade inte alls några försäkringar genom facket! Men det är ju många som tror det?? Kan det va olika på olika ställen?? Men iallafall så skulle vi skaffat en efter att vi hade inbrott i bilen, men det blev inte av

Fyller Totte år idag? GRATTIS!!!!

• Teskedsmamman

Totte tackar för gratulationerna!!! Iofs får jag framföra dem när jag kommer hem

Rapport om födelsedagen kommer imorgon, det är då kalaset är, idag är han med i Hallandsposten (hoppas jag) och imorgon kommer halva släkten på kalas och ett par av hans gudföräldrar.... Och kladdvänlig tårta skall bakas ikväll

• Cittra

Gumlan: Man brukar kunna teckna billigare försäkringar genom facket men de får man betala extra för. Vi håller på och jämför barnförsäkringar nu. Nån som behövt använda sin?

• HaltaLotta

Cittra--> Har inte behövt använda vår barnförsäkring som tur är, men har jämfört o jämfört o jämfört.....o kommit framt ill att Trygg Hansa är den bästa! (för oss iaf!)

• Gumlan

nopp ingen barnförsäkring har behövt användas vi har också trygg hansa.

Jag tror Emil har sin 3dje tand påväg nu! *suckar* undrar när vi ska få sova här hemma, dom kommer ju så tätt, hur är det med tänder för er andra?

• Cittra

Ottisen/Gumlan:

Lutar åt trygg hansa här också, himla svårt att jämföra tycker jag. Men det står att de måste ha skriftliga intyg på barnets hälsa, måste man in och göra läkarundersökning igen eller vill dom ha journalen? Är inte såå sugen på att lämna ut den.

• Gumlan

Det räkte att vi skrev att barnet varit friskt så det tror jag räcker för alla.

usch, jag är jätte trött! Jobbigt me all flytt & Emil e lessen då hinner man itne göra så mycket! Nu är han på bra humör, peppar peppar!!!!! men nu orkar jag inte sätta igång me städning & grejer för nångång måste man ju få göra roliga saker med!!!!

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!