• Gumlan

Halmstad tråd!!!!!

Då var det dags igen kanske ska fråga om vi inte kan få evighets grej på denna slipper man starta ny tråd hela tiden!!

Välkomna hit alla Halmstads bor... föredetta Halmstads bor eller nästan Halmstads bor ska kuta runt och medela lite folk nu.... FÖRLÅT om jag glömmer någon, men det är ju så många!!

• Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!
  • jululle

Moimukulatt: Hyra hus??? Kan man de?? Det lät spännande var eller vad kan man de??

Magda va fin totte va i tidningen.

Blir de ngn fika denna veckan???

Kramizar

• Gumlan

Ja visst kan man hyra hus jätte smart, det gör både min sambos mamma, hans syster och en kompis till mig. Vi ville också det, men hittade inget...

Jaa ja vill fika!!

• Gumlan

kansiet där man köper kort till babysimmet, var hittar man det??

• moimukulatt

då e jag tebax igen.
    Inskrivningen gick jättebra.
    Hon heter Margareta å vi var det 4'e paret ifrån Getinge i måndags som hon skrev in. Kul!!

Huset gick det oxå bra med, vi får nycklarna på tisdag. Jippie.
    Ännu roligae e att idag fick vi reda på att vårt bredband kommer att funka där oxå, det trodde vi verkligen inte. Så det bär av till Tjärby Ängar.
    Nu skall vi bara bli av med det hus vi hyr idag, vi har sex månaders uppsägningtid..... Det blir en massa extra pengar.
    Ne, borde packa en del nu, men jag mår verkligen inte bra för att göra det. Kräktes igen i går å läge hela dan. Jag har mått illa hela tiden innan, men igår var den värsta dagen än så länge....
    Dock så går flytten nästa lördag, men sambon har bett mej lova att inte packa om jag inte känner att jag e helt hundra, han vill inte att jag tar ut mej eller riskerar något.

Teaspoon: övningarna som jag e på är övningar som jag håller i. Jag och bla min sambo ( vi träffade där) håller i ungdomsutbildningen i halland.
    Så då e det lungt.Jag anpassar övningarna till det jag kan och så låter jag någon anna instruktör ta de pass jag inte klarar.

• moimukulatt

javisst e jag de, eller typ. Jag är inte "ur-getinge-bor".
    Bor i Wearp, typ 500m ifrån Getinge.
    Men inte så länge till, flyttar nästa helg söderut.
    Till ett avsevärt större hus.
    Dessutom bor min fam i Laholm å mormor i Mellbystrand.
    Skall bli sååååå spännande.

• VIXIE

ottisen ochmoimukulatt Ni hemliga Getingebor!!
    Här är en till visserligen inflyttad men ändå
    vixie

• moimukulatt

jag har inte bott här så himla länge, å nu flyttar jag ;.)

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!