• Gumlan

Halmstad tråd!!!!!

Då var det dags igen kanske ska fråga om vi inte kan få evighets grej på denna slipper man starta ny tråd hela tiden!!

Välkomna hit alla Halmstads bor... föredetta Halmstads bor eller nästan Halmstads bor ska kuta runt och medela lite folk nu.... FÖRLÅT om jag glömmer någon, men det är ju så många!!

• Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!
  • HaltaLotta

moimukulat----> åh... jag blir lite avis....saknar att va gravid, all spänning, all väntan o förberedelse.....*ler*....Spännande tid har du framför dig!!!!

Gumlan---> Trivs i nya lyan???

• Teskedsmamman

Moimukulatt: Får du verkligen vara med på övningar när du är gravid?! Det får inte jag Så det blir inget militärt förarbevis den här sommaren heller... Sommarn 2002 var jag sjuk när kursen gick, 2003 gravid, 2004 mammaledig, 2005 gravid...
    Jag har räknat ut att jag har varit gravid 3 år i följd... Ja inte hela åren men jag har varit gravid större delen av 2003, lite i början och slutet av 2004 och kommer förhoppningsvis vara gravid under nästan hela 2005...

Idag ligger jag hemma och är sjuk, pendlar mellan saccosäcken framför tv:n och datorn...

• Gumlan

jaaaa, vi trivs, men har lite svårt att känna dte i stöket och i allt det jobbiga! Vill bara att allt ska vara iordning & avbetalt & grejer NUUUU!!!!

Skulle lägga upp betalningsplan för skadan på bilen idag... men OJ hon hade glömt säga att 7000 var UTAN moms så dte blir ändo dyrare!! Blir galen snart!!! Såfort jag hinner vänja mig vid en summa så höjs den! bläää.....

& Emils tänder är helt gaaaalna! 4 st är påväg i överkäken nu! Ska tänderna komma så snabbt?? Hur är det med era andra bebisars tänder??

Blir de inte fika snart?? Skulle va skönt att komma hemifrån lite!!

• VIXIE

JAAA fika åt folket!!
    Jag och Sahra har varit rysligt förkylda hela helgen och är fortfarande så en fika i slutet av veckan kanske inte skulle vara fel!!?
    Vixie

• Teskedsmamman

Maria: Vilket skit!!!

Fika i veckan hade varit kul... men jag måste få ordning på min förkylning först, har varit hemma från jobbet idag och sedan har illamendet slagit till!! Har legat som en stönande, hostande hög på golvet framför tv:n idag....

• Delfin

Jag är bara inne en pytte sväng men ni kan höra av er på kvällen om det blir fika nästa vecka hänger gärna med. Evelina rullar sig fram och hon har inte fått någon tand.

• Borboleta

Hej tjejer,

Var på Friskis idag och såg Mamma-Barn gänget när de gympade. Såg så himla mysigt ut med alla småttingar på filtar!

• Cittra

IngIng: Får man verkligen ut från flera försäkringar samtidigt då? Trodde det fanns nån regel som sa att man bara får från en i taget..

Nån som har tips på superbra amninginlägg?? Sprutar som en fontän nattetid, inte kul alls.

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!