• Gumlan

Halmstad tråd!!!!!

Då var det dags igen kanske ska fråga om vi inte kan få evighets grej på denna slipper man starta ny tråd hela tiden!!

Välkomna hit alla Halmstads bor... föredetta Halmstads bor eller nästan Halmstads bor ska kuta runt och medela lite folk nu.... FÖRLÅT om jag glömmer någon, men det är ju så många!!

• Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!
  • VIXIE

Ottisen: I aug har vi bott här i tre år( e det såå länge) Är från början från furet men har bott ca 15 år i Göteborg innan vi hamnade här. Bor du inne i själva Getinge eller?

Yippi!! Jag tror vi lyckades!! Tredje gången gillt (hoppas jag)
    Tredje paketet välling jag köper majsvällingen verkar funka, hon har iallafall inte kastat iväg den , än,ser nu att hon fått i sig över 100,inte kastat iväg flaskan och sover sött på sin pappas arm.
    Är det barn som äter välling så kan ni gärna få för jag har bara tagit typ till två flaskor ur varje paket. De som finns är:

Mild välling fr 6 mån
    Extra mild fullkorn fr 8 mån
    Fullkorn fr 1 år
    Alla är Semper

Kan ta med mig ifall vi ska fika snart
    Vixie

• sharisse

hallå hallå.... jag är såå himla trött....
    kan man inte få byta bort sitt bäcken o sin mage bara så där ett litet tag medans man är tvungen att praktisera?
    Jag har gräsligt ont i mina fogar....
    I kväll har jag varit på Gasque på skolan... det tyckte lillbäsen var skojj för det sparkades itakt med att det sjöngs....

Nu börjar jag bli riktigt trött på att vara gravid....
    o ändå är det bara 33+0 idag....

*kram* o godkväll på er tjejjer

• moimukulatt

Åh var jag e trött på att må illa.
    Denna vecka harvariot värre än innan.

Jag har varit luktkänslig innan men nu e jag FRUKTANSVÄRT luktkänslig.
    Jag orkar inte.
    Kan inte gör någontint om dagarna. Mår illla hela tiden å klöks typ hela tiden med. Känner lukter som ingen anna gör å mår dåligt igen å klöks.....

AH, sluta nu.
    Jag vill börja njuta.
    Inte roligt när man skall flytta nästa helg å inte kan packa något.

• Teskedsmamman

Moimukulatt: Har du testat Postafén??? Åksjuketabletterna på apoteket, de är kalas mot illamåendet!!! Fick börja med dem i tisdags och nu kan jag fungera som männiksa igen!!

• moimukulatt

jag har bett sambon köpa dem på vägen hem, menhan har för sig att Bm sa att det bara hjälper mot kräkningarna men inte mot illamåendet och att man skulle bli såååå trött. Å så får man ju inte köra bil... Hoppas att de funkar.

Hur har det funkat för dej?? Mår du illa ändå? E du jättetrött??

• Gumlan

Jag har lagt in lite nya bilder

usch.. ni som fått mens igen, hur länge hade ni mensverk innan den kom? Jag har haft mensverk nu i 1½ vecka! Känner mig gravid typ bläää... blir nojjig ju, men det är förmodligen mensen som är på g, jag har ju minskat ner amningen ganska mycket.

• Kryztina

postafen används ju mot just illamående så de borde ju inte bara hjälpa mot kräkningar. funderar också på att köpa det för nu mår jag illa hela tiden, kräks dock ej. Teaspoon, blir du trött av dem? ska tydligen vara den vanligaste biverkningen..

• VIXIE

Är ni säkra på att det är Postafenen ni blir trötta av? Det kan ju vara själva graviditeten ,jag var en zombie i minst tre månader med varje barn,kunde sova typ 20 timmar om dygnet.Hurm,med andra ord har jag sovit mig igenom en hel graviditet allt som allt....Bara spånar ..
    Är det verkligen inget barn som vill ha lite gratis vällingpulver?
    Har förresten lagt in två nya bilder i mitt galleri!
    Vixie

• Gumlan

Jag tar gärna gratis välling!! vad har jag missat?

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!