• Gumlan

Halmstad tråd!!!!!

Då var det dags igen kanske ska fråga om vi inte kan få evighets grej på denna slipper man starta ny tråd hela tiden!!

Välkomna hit alla Halmstads bor... föredetta Halmstads bor eller nästan Halmstads bor ska kuta runt och medela lite folk nu.... FÖRLÅT om jag glömmer någon, men det är ju så många!!

• Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!
  • jululle

blev det inge fika denna vecka heller... Jag vill träffa er ju... Endel av er har ju redan träffats men jag är hemlig ju...

Mvh Ulle

• Gumlan

Nu tycker jag vi bestämmer fika tid!!!! Vad sägs om Söndag eftermiddag? vid 15 - 16?

• Ullet

Kikar in lite i allt flyttstök... Hur lång tid tar det egentligen att få allt klart? Kartongerna tar ju aldrig slut ju!!!!

Hannes har blivit sjuk så vi kan tyvärr inte komma på någon fika denna veckan.

Stackarn vaknade var 30:e minut hela natten och var sååå ledsen för att han inte kunde andas genom näsan, men det hjälpte inte att höja huvudändan ju

Nu sover han lugnt, äntligen, och förhoppningsvis har lite av febern försvunnit när han vaknar.

//Ullet

• Teskedsmamman

Moimukulatt: I måndags var jag extremt nära att kräkas, och började då med postafenen, i tisdags till torsdag mådde jag som vanligt... idag mådde jag illa trots postafenen men jag vågar inte ens fundera på hur jag hade mått UTAN dem!! Kan också bero på att jag slarvade lite med maten imorse...

Man KAN bli jättetrött av dem, det blir inte jag, på mig plockar de illamående och alltihop - till en viss gräns... mitt illamående är så grymt att det slår igenom postafenen och jag kräks ändå... men som sagt, jag vågar inte fundera på hur jag mått utan dem!
    Kör bli gör jag ändå eftersom jag inte blir trött av dem, vilket var helt ok för BM... det är tröttheten som KAN komma som gör att man helst inte ska köra...
    Testa!!! Blir du trött får du överväga om illamåendet eller tröttheten är värst.... Men som Vixie säger... trött blir man ändå

Det blir ingen fika för oss i helgen, jag, Totte och maken ligger i vedervärdig förkylning och vill inte smitta andra bebisar...

• Teskedsmamman

Förresten!! Jag har också vällingpulver stående!!!

Utblandat blir det 15 liter av varje = 3 paket av varje!
    Mild fullkornsvälling - Semper (fr 8 mån) Totte blev kans i magen av fullkorn.
    Samt Majsvälling - Semper, Totte tyckte att den var äcklig, han ska ha Nestlé han

Men som sagt! Säg till så kan jag ta med till jobbet så kan vi mötas upp där om någon vill ha...

• Gumlan

Vi har fått remiss till sjukhuset för Emils eksem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *GLAD*

• VIXIE

Alla "getingar" se hit. Kan vi inte träffas och gå låånga barnvagnspromenader så att vi kommer i form till stranden(år 2010 troligtvis)?
    Här ute på landet borde det väl finnas många fina rundor att gå eller?
    Är det någon som känner sig hågad?

Fika sön låter bra !!
    Var?
    Vilka kan komma?
    Vixie

• Gumlan

haha, ja jag vill komma i form till 2010

Jag kan komma på söndag... gärna vid 15 - 16 då

• Cittra

Jag har ju postadress getinge så *s* ... sen när jag är klar med flunsan som inte var flunsan utan livmoderinflammation är jag med på promenader!

• HaltaLotta

Getingarna----> Klart jag hänger på!!! Fast några bra rundor har jag inte hittat ännu iaf, har gått en del med hundarna men bara hittat "rakt fram o sen får man vända"-rundor.....

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!