• Gumlan

Halmstad tråd!!!!!

Då var det dags igen kanske ska fråga om vi inte kan få evighets grej på denna slipper man starta ny tråd hela tiden!!

Välkomna hit alla Halmstads bor... föredetta Halmstads bor eller nästan Halmstads bor ska kuta runt och medela lite folk nu.... FÖRLÅT om jag glömmer någon, men det är ju så många!!

• Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!
  • Gumlan

hihi, inte stan då Jenny? vädret är inte skoj alls! man kanske inte borde ge sig ut!

• Teskedsmamman

Jag skulle gärna kunna tänka mig en promenad på galgberget, tyvärr så är det avstängt mer eller mindre pga alla träden efter stormen... Men till Landalasjön borde man komma utan att gå på "stigar"... Jag har vairt där med bilkåren bl a och på övningar så det är ingen större risk att bli nedskjuten av militärer

Idag har vi knädjupt med snö på sina ställen! Fast genomsnittet är halvvägs upp till knäet ungefär... Både jag och Totte är alldeles för förkylda för att umgås med bebisar idag...

Maria: Hur går det i lägenheten? Börjat vänja er vid ytorna än *retas*

• Mamma Ia

Ingen fika för mig idag i alla fall... Jätteont i halsen och allmänt halvdassig . Var ute en liten sväng innan på förmiddagen, och det är INTE kul väder att ge sig ut i över huvud taget. Så ta det försiktigt om ni ger er ut idag!

• Gumlan

haha, nä dte är knappt att man vant sig. jag pratar fortfarande med vanlig ljudnivå när jag & anders är i varsin ände av lägenheten, haha, han hör ju ingenting!! men det är sååååå härligt!!

• sharisse

gumlan : jodå jag kan promenixa vart som helst egentligen... men går man på stan är risken större att det kostar så mycket

vixie : galjberget är mysigt men med barnvagn så föredrar jag nog turen runt ön om man vill gå i skog.... landala sjön är idealiskt om man vill mysa o mata pippifårglar Fast jag tror båda ställena är lika nedblåsta av stormen, och det lär väl ta ett tag innan allt blir uppröjjt men det går alldelles säkert att hitta fina promenadställen ändå.

Nu skall jag köra o hämta min sambo som jobbat med att köra budbil idag.. stackarn... snön är ju inget vidare. Sen är det dax för praktik idag igen... fast det känns som om jag inte kommer att orka så många dagar till....

• Gumlan

trist Maria du får krya på dig!!!!!

haha, jo det blir ju lätt det Jenny man får låta bli att ta med sig plånboken helt enkelt? fast usch, i detta vädret är väl inget kul

• VIXIE

Jag har varit ute och gjort en jättesnygg snögubbe(tyckte jag) mina döttrar säger att han liknar Bossebildoktorn!!!
    Har fått skotta fram våra bilar då plogbilen kört förbi,muntert.
    Wille-kanin fick åka i Sahras pulka han verkade tycka det var ganska ball ett tag när han sen hoppade av missbedömde han läget något och försvann i snön,han plöjde en fåra med nosen liksom och frustade så snön sprutade. Men han tyckte det var så kul att hoppa omkring i snön att han ville inte in i buren igen,men jösses vad rolig han såg ut!!

Cittra: Krya på dig! Hoppas vi båda har kommit i form till ons. Påminner mig om när jag sökte för bihålsinflammation på cityakuten och efter många tester och röntgade bihåler kom de fram till att jag hade URINVÄGSINFEKTION OOOps!! vad fel man kan ta.
    har du nån kammomillolja hemma kan du massera in nedre delen av magen med det ,jätteskönt!

Kram Vixie

• Delfin

Hej på er!
    Är hos mamma idag så jag kunde kika in en liten stund. Blev det någon fika? Det är en vecka kvar på renoveringen sen kan vi flytta tillbaka.De sätter upp gipsplatorna i taket imorgon sen ska de måla och tapisera sen är det färdigt så kanske i slutet av nästa vecka kan de ev vara färdiga.

Det har inte kommit några tänder på evelina än undra var de tar vägen. Jag tror att hon kryper snart. Men när hon ligger på golvet putar hon sig bakåt likså när hon sitter eller så rullar hon.

När det är dax för fika Viktoria och maria kan ni ringa mig.
    Ha det så bra / Catharina

• Gumlan

nopp ingen fika får väl ta i veckan om nån är sugen?

va glad att inte tänderna har kommit och njut av tystnaden och sömnen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *suckar högt*

• Teskedsmamman

MAria och Catharina: När det inte Ffinns tänder saknar man dem Totte är nu 1 år och har fortfarande inga tänder

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!