• Gumlan

Halmstad tråd!!!!!

Då var det dags igen kanske ska fråga om vi inte kan få evighets grej på denna slipper man starta ny tråd hela tiden!!

Välkomna hit alla Halmstads bor... föredetta Halmstads bor eller nästan Halmstads bor ska kuta runt och medela lite folk nu.... FÖRLÅT om jag glömmer någon, men det är ju så många!!

• Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!
  • Teskedsmamman

Nu har jag och morsan suttit med Totte på sjukhuset och väntat en timme... Totte har haft svårt att andas inatt och under dagen och efter hans middagslur lät det ännu värre så vi åkte in... Falsk krupp minsann!!! Men vilken tur att det inte var riktig krupp!!!

Så nu har han fått hostmedicin och så ska han förhoppningsvis sova bättre inatt...

• Jool

Magdalena: Hoppas att Totte blir bättre snart. Det är ju jättejobbigt när de mår dåligt.
    Nu är jag i samma situation som du. Mitt jobb ska lägga ner så jag blir väl uppsagd inom en månad. Jag trivs inte så värst på jobbet så det gör inte så mycket, men det hade ändå varit skönt att ha en inkomst medan man letar annat.

• Teskedsmamman

Johanna: Vad tråkigt... jag känner ju ingen stress precis eftersom ingen kommer att vilja ha mig förrän tidigast om 1½ år när nästa mammaledighet är över Så när jag slutar i sommar så kommer jag gå och stämpla i 4 mån och sedan å på nästa mammaledighet...

Totte har redan börjat andas bättre!! Förhoppningsvis får jag sova mer än 20 min i taget inatt... kan behövas efter 2 jobbiga nätter... ska alldeles strax gå och lägga mig...

FÖRRESTEN!!!! GRATTIS PÅ ETTÅRSDAGEN ALVA!!!!!!!!!!!!!

• Gumlan

undrar om mina inlägg är osynliga...

eller så är jag bara för ointressant.....

*funderar*

• jululle

Apsolut inte Gumlan... Jag håller me dig även om man inte e geting så vill man komma i någolunda form så att man kan visa sig på starnden utan att bli kallad den stora blå... eller vitråsa får det väl bli...
    Är det ngn som känner för att gå ut och gå och bor i närheten av fyllinge så hänger jag gättegärna me...

Gumlan: Det hade ju vart kul om ngn mer ville FIKA eller hur... Blink blink lite pikar bara.

• Gumlan

Antar att det bara bli du och jag på fikat, dom andra är ju för tuffa och bor i getinge, dom kan ju inte fika med sånna ogetingar som oss

• moimukulatt

Fika hade varit trevligt, men jag precis som de flesta andra kan inte i helgen.
    Skall nu åka ner till nya huset för att måla två tak.
    Skall även passa på att plocka ner lite blommor å lampor.
    Skall bli sååå kul.
    Ha en trevlig helg allihopa, själv hoppas jag vara kräkfri.
    Kramar

• Gumlan

blir det någon fika imorgon? någon som kommer iallafall? ulle kommer du? maria?

• sharisse

promenader nära fyllinge passar mig alldelles utmärkt
    Bara bebis vill komma ut snart så jag slipper denna förbenade foglossning.

Vad tycker ni om vädret tjejjer, jag var på praktiken igår och höll på att inte ta mig därifrån, tur att man slapp börja tidigt idag iallafall.

• VIXIE

Jag är insnöad(pga av vädret alltså) Kunde inte öppna bakdörren för katterna i morse. Känner inte så jättemycket för att ge mig ut på vägarna idag med halvdåliga däck och bebis.körde hem igåreftermiddags från stan och kunde inte köra i mer än 50 och nu är det ännu värre.

Gumlan: Du kan få bli Xtra geting och vi kanske kunde sammanstråla på Galgberget alla som vill gå långpromenad(ta med fika kanske)
    Kan man fortfarande gå till den där konstgjorda sjön på galgberget och titta på påfåglar? Eller är det risk för att man blir nedskjuten av militärer,man kunde det när jag var liten men som sagt det var ju ett tag sen!!
    är det nån som nappar på min ide?

Massor av snöiga kramar till er alla
    Vixie

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!