• Gumlan

Halmstad tråd!!!!!

Då var det dags igen kanske ska fråga om vi inte kan få evighets grej på denna slipper man starta ny tråd hela tiden!!

Välkomna hit alla Halmstads bor... föredetta Halmstads bor eller nästan Halmstads bor ska kuta runt och medela lite folk nu.... FÖRLÅT om jag glömmer någon, men det är ju så många!!

• Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!
  • Gumlan

Jag trodde att han hade en? Emil har 2 där nere nu och 4 påväg där uppe, ska vi byta???? inte en hel natts sömn här inte och massa gnäll på dagarna :( och stackars tuttarna!!!!! tror att dom kommer bryta igenom närmsta dagaran nu, iallafall dom 2 längst fram... HOPPAS dom bryter igenom så det blir lugnt sen!

usch, jag har sån mensverk... men ingen mens hur länge kan man ha mensverk innan mensen kommer??

• VIXIE

Gumlan: Det finns en homeopatmedicin med kammomill(pytte,pyttepiller) som man kan mosa och gnugga in i tandköttet.Gjorde underverk när Johanna fick sina tänder,helt ofarligt och smakar inte illa.
    vixie

• Gumlan

Var får man tag i det då Viktoria?? Jag ger han alverdon på kvällen annars sover han inte, men vill itne hålla på att ge det på dagen med

• Jool

Magdalena: Alva tackar för grattiset. Vi har varit lite i valet och kvalet om när vi ska skaffa syskon, men nu får det vänta lite.

Visst är det härligt med all snö. Alva har åkt massor av pulka i dag och skrattar så att hon kiknar.

• VIXIE

Gumlan: Ska kolla med min kompis men det är hos nåt homeopatapotek tror jag.
    Vixie

• Teskedsmamman

De två tänderna i underkäken kommer nog snart (vilket jag har sagt i 10 mån nu *flinar*) Man ser dem så tydligt, även uppifrån...

Man kan även gnugga alvedon direkt på tandköttet när tänderna bryter igenom...

• jululle

Nu så änteligen sover han... han har vart vaken hela dagen ja sen kl 11 i fm. va fanken e detta så här små barn ska väl sova mer på dan.. Det började i går kväll ville inte sova låg och jollrade i vaggan och blev skitsur om han inte fick gensvar från oss.. tillslut somnade han kl 4 i morse sov till 7 somnade om och sov då till11 Jag fattar inte vad e de som har hänt. Vi som tyckte att det var skönt att koliken hade släppt lite men va e detta då... konstig unge..

Så jag ber så hemskt mycke om ursäkt för att jag inte ens hörde av mig och sa att någe fika orkar vi inte me här... Men sen å andra sidan har det ju vart snöstorm.. Så det hade kanske inte hade vart såå trevligt att gå ur i de..

Sh: (förkortar lite) lider me ang foglossningen sista tiden kunde jag knapp röra mig att bara gå ut till bilen var en pärs. Sen när nu efteråt så när vi var ute och me barn vagnen så sa Peter men herregud va fort du går.. Eg gör jag nog inte de men med tanke på hur snabbt jag gick innan så. Då sprang tillochmed sengångarna om mig.

De där me galjberget får nog vänta lite ang träd och så.. Men om ni vill kan vi ju gå här uppe på fyllinge det finns rätt bar gångvägar här och man kan ju gå innom bondgården och titta på djuren för er som har lite större kottar. Och fika kan vi ju göra antingen hos mig eller på eurostop.. Fast de e ju inte såå kul att springa ute i detta vädret, med vagnarna.

Mvh Ulle

Ps Anton lär väl sova till nästa vecka nu...

• jululle

Förresten jag måste bara fråga jag försöker lägga till fler bilder i galleriet och det funkar inte... Datorn arbetar precis som om den skulle lägga in fler men inget händer och blden är mindre än 2 som det står att det inte får var större än... Fattar inge

• Teskedsmamman

Ulle: Det är många som har problem med att lägga till bilder, just nu kan jag inte se några presentationsbilder alls i tråden, Patrik håller väl på och kluddar med något

• Teskedsmamman

Pinsamt!!!! Jag är bara i vecka 8 och byxorna börjar redan spänna!!!!! Jag har ett par bruna kritstrecksrandiga saker på mig idag och jag sitter nu med byxorna öppna på jobbet

Idag kom Tottes dagis!!! Det ska vara klart på lördag och det har nu varit en grusplan läääänge, men idag kom det på lastbilen!! Så nu ska de bara spika ihop barackerna och så ska det vara klart sedan

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!