• Gumlan

Halmstad tråd!!!!!

Då var det dags igen kanske ska fråga om vi inte kan få evighets grej på denna slipper man starta ny tråd hela tiden!!

Välkomna hit alla Halmstads bor... föredetta Halmstads bor eller nästan Halmstads bor ska kuta runt och medela lite folk nu.... FÖRLÅT om jag glömmer någon, men det är ju så många!!

• Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!
  • Trollbarn

TeaSpoon: Här är en till som sitter med byxorna uppknäpta på jobbet Undrar om det är den "riktiga" magen som börjar dyka upp nu, är i v13....

• KarinoAlex

Hejsan!!
    Ville bara tipsa om att på www.libero.se kan man skriva ut en kupong på Wayne´s det är:
    Köp 2 valfria latte, betala för 1!
    Perfekt om man ska gå dit o fika med nån kompis! *ler*

• Gumlan

*SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖRVEEEEEEEL*

Nu e jag också puuuuk!! nästan alla e puka nu ju... ajajaj har ont i nästan av allt snorande! hur är det med er andra?? & ja som skulle dra ut en tand & grejer imorgon... nu måste ja ju vänta med det!

• Gumlan

"en puuuklig maria gick på eeeen liiiten liten tråååd, & så började det att regna och maria klättrade upp igen "

• zetika

Hej. det är så att jag ska flytta hem till falkenberg igen :) nu i sommar. har bara en fråga till er har alla redan barn? ingen som är gravid? jag har själv bf den 25 maj :D

• jululle

Karin&Alex. Villket tips... vi hinner nog inte denna vecka emma fyller år i helgen ska till ullared på fredag. Emma ska uppträda me musikal på torsdag. Eeee så ska det hinnas städas me innan släkten kommer på söndag...

Maria: då honungsvatten å neseril där då... Hemskt att va däppt i däsaan.

Föresten hur e de me sovtider å så när började era bebbar sova på kvällen å hela natten. eller ev vakna för natt mat??? Undrar om Anton håller på att änra tiden började att böka vid 7 somnade tillslut efter mycke snutt och ätande vid halv 11...

Kramizar Ulle

• jululle

Förresten på tal om att Anton skulle sova till nästa vecka han sov till 7 i morse....

• Teskedsmamman

Maria: Stackare jag låg sjuk hela förra veckan och det fortsätter att snora även denna veckan, Totte fick ju falsk krupp av sin förkylning, maken klarade sig hyfsat och morsan blev sjuk igår...

Zetika: Det finns några gravida också!! Jag är i vecka 8 och så har vi Moimukulatt, Trollbarn och Blixten iaf som är gravida... jag har säkert glömt någon...

• Trollbarn

zetika: Jag är i vecka 13, så någon gång i slutet av augusti borde väl knottet titta ut....

Imorgon ska jag till Vallåsen och åka skidor, det ska bli SÅ roligt. Älskar att åka skidor!!!!!

• zetika

hej igen. jaha ok det var juh bra att veta :) jag är då i vecka 26 har bf den 25 maj :D
    hur tycker ni att det är att föda i halmstad?

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!