• Gumlan

Halmstad tråd!!!!!

Då var det dags igen kanske ska fråga om vi inte kan få evighets grej på denna slipper man starta ny tråd hela tiden!!

Välkomna hit alla Halmstads bor... föredetta Halmstads bor eller nästan Halmstads bor ska kuta runt och medela lite folk nu.... FÖRLÅT om jag glömmer någon, men det är ju så många!!

• Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!
  • Cittra

Zetika: Bra, men varning för grävskopor som håller på 7-18. Ingen ro alls på bb.

• Teskedsmamman

Halmstad är ju klassat som ett av Sveriges bästa BB och jag tycker det märks... iofs så har jag inte fött på några andra BB så jag har ju inget att jämföra med däremot så har kompisen fött på Huddinge (tror jag) 2 gånger och Halmstad en gång och hon gillar halmstad bra!!

• zetika

Cittra ok, men då får vi hoppas att dom är borta i maj då :)
    TeaSpoon det låter hilmla bra :) såg att man kan boka tid dit för att kolla hur det ser ut, funderar på att göra det. Gjorde ni det?

• VeronicaMy

Jag gör stoooooor tumme upp för Halmstads BB/förlossningen och personal!!

Klart jag kan inte jämföra med nåt men vill inte föda nån annanstans när/om det blir fler barn

Tycker du ska gå och kika där, känns lite bättre när man kommer dit och ha varit där och kikat.

• zetika

VeronicaMy
    Låter kanon :) då får jag boka en tid då. tror att jag kommer att känna mig lite lugnare efter det då :D

• VeronicaMy

Zetika: gör så Alltid skönt att komma dit och du vet hur det ser ut Känns mindre främmande då

hur mås det annars med alla? Någon mera än vi som fått den hemska förkylningen??? Förutom Maria-Gumlan då?

• Jool

Zetika: Jag födde också på Halmstad BB och är jättenöjd. Personalen var jättetrevlig (ja, inte alla kanske). Man behöver inte boka tid utan de har öppen visning vissa dagar, jag kommer inte i håg vilka, men det kan säkert din BM upplysa dig om.

Här mås det bara bra. Ingen förkylning, men Alva har blivit lite magsjuk. Hon verkar inte må så väldigt dåligt dock.

• jululle

veronika my: de har öppet hus på förlossningen och bb kl 15 på måndagar och Onsdagar tror jag det var, hör med din Bm. Tyvärr så håller de på me bygget till 07. Har jag för mig det var... Min kille stod och titta på hur de rev ett av husen under förlossningsarbetet, ja innan hade kommit igång ordentligt. Sen fick han inte lämna min sida utan då var de massera mig i ryggen, badda mig i pannan, osv...

maria e de jag som e osynlig idag eller igår..Hm kanske e färgen...

• jululle

Näää de va ju zetika som skulle ha det inte vberonika my... Sorry

• Teskedsmamman

VeronikaMy: Gick igenom förkylningen förra veckan och har kvar lite denna veckan, blev sjuk förra söndagen, Totte på måndag och maken på onsdagen I fredags satt vi på jourcentralen med Totte pga hans falska krupp...

Zetika: Jag har för mig att det är onsdagar kl 13 som man kan samlas vid BB:s reception, ring 035-14 60 70 för att kolla när de har "öppet hus".
    Här finns lite info om BB i Halmstad www.lthalland.se/extra/page/&id=7&module_instance=104 du kan även titta i deras broschyr som man får hos MVC.

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!