• Gumlan

Halmstad tråd!!!!!

Då var det dags igen kanske ska fråga om vi inte kan få evighets grej på denna slipper man starta ny tråd hela tiden!!

Välkomna hit alla Halmstads bor... föredetta Halmstads bor eller nästan Halmstads bor ska kuta runt och medela lite folk nu.... FÖRLÅT om jag glömmer någon, men det är ju så många!!

• Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!
  • jululle

Var på akuten igår för ögat.. Det var ngn slags infektion bakom ögat fick en remiss så de kollade grundligt på ögon idag. Ljuskänslig e jag det gör riktigt ont i ögat när man tittar på snön å solen skiner.. Märkligt har aldrig vart me om någe liknade...

Imorrn ska vi till ullared kul och jobbigt så kvällen blir tidig idag och säkert imorrn me.. Men vi får se om jag gör lite fynd dottern fyller ju 10 på lördag.. föressten hon ska komma i tidningen men jag vet inte när de blir imorrn eller på lördag..

Ha de gott nu ska jag vila ögonen kramar på er.

• Gumlan

tänkte förbereda mig lite här.....

Fika nästa vecka? eller nästa helg?

Kom med föörslag, vore kul om vi kunde bli några st! Tycker att vi tar regnbågen eller vad det hette, där vi var sist?

• Teskedsmamman

Maria: Har lite svårt med fika nästa vecka... Tisdag är det inskrivning och tors-sön är vi i säfsen....

Kan inte mer än att hålla med om att flyttande blir man aldrig klar med det är 9 mån sedan vi flyttade och det är fortfarande kartonger här och där....

Sharisse: Jag har också ett Gula Rehab bälte... tydligen är de inte riiiiktigt bra... utan man ska ha de som finns via MVC...

Magdalena: Förkylning verkar vara en trend just nu... alla verkar vara förkylda...

• VIXIE

Vi flyttade för 2 1/2 år sedan och har masssor av kartonger på vinden vi inte har plockat upp ( vill inte heller förden delen)

fika nästa vecka hade varit bra , jobbar på lö(26?) oc sen åker vi troligtvis till Göteborg

Tröstekram till Ullet!!

Har äntligen lagt på sista lagret lack i tjejernas sovrum ,nu ska det bara torka ordentligt innan jag tar itu med listerna.Blir jag nånsin FÄRDIG!!Morr!

Ha en skön fredag tjejer!!
    Vixie

• sharisse

teaspoon : jag fick en remiss för bälte när jag väntade S. Denna gången sa min Bm bara att det fick man ordna själv och sjukgymnasten rekomenderar detta.... vet att det finns andra men detta har räckt bra för mig... *skönt* nu använder jag det bara när jag vet att jag skall anstränga mig och då har det bra effekt.... tur det

vixie : vi håller på att renovera vårat hus o det blir ALDRIG färdigt.
    jag hade hoppats att köket skulle bli klart tills bebis kommer men det betvivlar jag nu.... kolla in www.ryttergard.se/hus/hus.html så får du se , alla länkar är inte klara men man kan kolla in köket hur det ser ut nu mot innan

gumlan : jag har oxå svårt för att fika nästa vecka... skall praktisera måndag till torsdag o till skolan på fredag. Skall ju vara på centralop och se lite gynoperationer o kejsarsnitt.... så är det nån som skall snittas nästa vecka så kanske det dyker upp en valross som är grönklädd... isådannafall är det jag

• sharisse

cittra: jag går på vattengympa.... varje torsdag.... det är skönt att känna sig rörlig för en gångs skull....

• Cittra

Vixie/Sharisse: Det är inte meningen att hus ska bli färdiga nånsin! Det står i byggintruktionerna så det så! =))

Sharisse: Underbart eller hur? Tyckte det var såå härligt med vattenjympan. Var riktigt besviken att jag måste sluta med den för att jag fött barn. *s*

• sharisse

cittra: nä jag tror minnsan inte att huset någonsin kommer att bli färdigt men då blir det kanske svårt att sälja när det beger sig oxå *skrattar*

ja det är härligt med vattengympan, men jag gillar inte att det är sjukgymnasten som tagit över det, hon gör ju ingenting, delar ut ett papper osså får man göra rörelserna själv ingen ledning eller nått alls.
    Hade jag itne haft frikort och går gratis så hade jag aldrig i livet betalat 100 kr per gång för det....

• sharisse

ohh jag vill oxå åka till Ullared.....
    jululle : du får minnsan lova att berätta om det fanns nått att ha nu då...
    inte för att vi ahr råd att åka nu ändå men man kan ju drömma

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!