• Gumlan

Halmstad tråd!!!!!

Då var det dags igen kanske ska fråga om vi inte kan få evighets grej på denna slipper man starta ny tråd hela tiden!!

Välkomna hit alla Halmstads bor... föredetta Halmstads bor eller nästan Halmstads bor ska kuta runt och medela lite folk nu.... FÖRLÅT om jag glömmer någon, men det är ju så många!!

• Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!
  • sharisse

cittra: det vore säkert toppen om man faktiskt kunde röra sig... min foglossning gör ju att jag varken kan gå eller sitta rör jag mig för mycket så får jag bittert äta upp det sedan. men så fort jag blir rörligare så vore det skitskojj....

vixie : vallås är ju nära o bra.... undrar vem jag skulle kunna lura med på nått liknande

moimukulatt : jo jag vet vart snapparp ligger så då har jag lite koll... trist att de inte har byggt ut ännu... men det kanske kommer snart?

• moimukulatt

Tror nog att det tar ett tag. Det är ganska så ner prioriterat där. Tyvärr.
    Men hoppas kan man ju som sagt alltid.

Vet inte om det är foglossning jag har men jag har ont i ryggan ( svanken typ korsryggen) hela dagarna å har besvär när jag sover osv.
    Jag skulle få ngt typ bälte av Bm som ger stadga.
    Skönt.

• Teskedsmamman

Hoppas bara att bältet hjälper dig, vet flera som det inte har gjort det... Jag fick foglossning i vecka 13 med TOtte och har redan känt av det så smått den här gången, jag har kvar mitt bälte tack och lov...

• Ullet

*jätteledsen*
    Vår Hamster Mimmi gick bort i natt

• sharisse

Jag fick köpa ett bälte nu när jag fick foglossningen denna gången.
    Gula rehab heter det... Jag tycker att det har rätt så god effekt men därimot får jag mera sammandragnignar när jag har det på så det blir obehagligt i längden.
    Denna gången fick jag foglossning redan i v 13 mycket pga att jag praktiserade på ortopeden då tror jag. Men å andra sidan fick ajg det rätt så tidigt förra gången med
    Men men det är snart över nu.....
    v 34 + 1 idag.... (S kom i v 36+5)

• Gumlan

*trst kramar Ulrika*

Nu är vi friskare här *jiiippiiiii* hihi och så har vi fixat en bokhylla med & så har Emil pajjat mitt ö på tangentbordet så man måste trycka jätte hårt fr att det ska bli något!!!!!

ha en trevlig helg alla!!

• Cittra

Vixie: Jag kommer och kikar!

Sharisse: Ja, då är det illa. Kan du inte få vattenjympa? Det är toppen när man har svårt att röra sig!

• moimukulatt

Gumlan: Nu kommer jag att hamna där du varoit den sista tiden, dvs mitt ibland flyttlådor. Jag måste dock försöka tänka mej för å inte flytta runt på dem så mkt. E rädd för attman aldirg kommer att bli klar. Jobbigt då jag fyller å nästa lör å då skall ha middag.......

Bältet hoppas jag verkligen hjälper. Har haft on ganska länge nu, sen slutet av jan. Jag är överrörlig i alla mina leder så det på verkar säkert. Dessutom så har jag pajjat ryggen för ett antal år sen å lider av det ibland. Men detta liknar inget gammalt. Hoppas verkligen det funkar. Vad har ni gjort då det inte har hjälpt??

• moimukulatt

Just det, jag glömdeå berätta/beklaga mej.
    Jag har typiskt nog blivit förklyd igen, dessutom e har sambon oxå förkylning på g. *megasuck å snörvel*
    Vilken härlig flytt det kommer att bli. Undrar om man kan gå i ide i typ 1 v efter........

• Gumlan

moimukulatt - & det blir aldrig klart heller

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!