Zetika:
kan också bara varmt rekommendera Halmstad BB,tyckte det var lugnt och skönt fast det tydligen var mycket folk fast jag hade fött på Östra och Sahlgrenska innan så det var rena semestern att föda på halmstad BB
Det är öppen visning 14.45 mån ,tis och ons( var det i ala fall förra året)
Sahra har inte alls varit på humör idag har gnällt jättemycket och det är väldigt ovanligt vafd det gäller det barnet.Har bara sovit ca15 min åt gången och vaknat och varit trött och gnällig,sen kom min pappa med en kompis(som tittade på henne) vilket herrans liv det blev .Han vågar nog aldrig sig hit igen,stackarn.Det tog jättelång tid innan hon somnade för kvällen så fort hon tappade taget om min tutte så började hon skrika,hon riktigt klamrade sig fast vid "dem" Kan det vara tänder på gång i överkäken tro+ Hon har förresten kommit på hur man ställer sig upp ifall man har nåt att hålla i.Duktig flicka!! Men kryper kan man väl inte kalla det hon gör men nån form av förflyttning är det.
Gumlan: Hur går det med Emils framfart? och din förkylning,det sägs att varmt öl med honung ska vara bra men det låter så äckligt att jag brukar föredra varmt rödvin och ett hett bad..
Kram Vixie