• Gumlan

Halmstad tråd!!!!!

Då var det dags igen kanske ska fråga om vi inte kan få evighets grej på denna slipper man starta ny tråd hela tiden!!

Välkomna hit alla Halmstads bor... föredetta Halmstads bor eller nästan Halmstads bor ska kuta runt och medela lite folk nu.... FÖRLÅT om jag glömmer någon, men det är ju så många!!

• Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!
  • VIXIE

Zetika:
    kan också bara varmt rekommendera Halmstad BB,tyckte det var lugnt och skönt fast det tydligen var mycket folk fast jag hade fött på Östra och Sahlgrenska innan så det var rena semestern att föda på halmstad BB
    Det är öppen visning 14.45 mån ,tis och ons( var det i ala fall förra året)

Sahra har inte alls varit på humör idag har gnällt jättemycket och det är väldigt ovanligt vafd det gäller det barnet.Har bara sovit ca15 min åt gången och vaknat och varit trött och gnällig,sen kom min pappa med en kompis(som tittade på henne) vilket herrans liv det blev .Han vågar nog aldrig sig hit igen,stackarn.Det tog jättelång tid innan hon somnade för kvällen så fort hon tappade taget om min tutte så började hon skrika,hon riktigt klamrade sig fast vid "dem" Kan det vara tänder på gång i överkäken tro+ Hon har förresten kommit på hur man ställer sig upp ifall man har nåt att hålla i.Duktig flicka!! Men kryper kan man väl inte kalla det hon gör men nån form av förflyttning är det.
    Gumlan: Hur går det med Emils framfart? och din förkylning,det sägs att varmt öl med honung ska vara bra men det låter så äckligt att jag brukar föredra varmt rödvin och ett hett bad..
    Kram Vixie

• Ullet

Maria -> Jag tror att om man vill omtapetsera i en hfab-lägenhet, så lägger dom det som LVU. Jag minns inte hur länge, men vi betalar för ett golv här, 25kr i månaden i tolv år eller nåt sånt. (Och det är inte ens vi som har gjort det)

Trivs ni i den nya lägneheten annars?

Skönt att ni äntligen fått en remiss till sjukhuset för Emils eksem! Vet ni hur länge ni får vänta innan ni får en tid?

//Ullet

• jululle

har lagt in lite nya bilder...

Phu nu går jag å lägger mig efter en tröttsam dag... har varit på fest en lugn sådan men Anton ville inte sova satt i princip fast klistrad vid mig hela tiden. Somnade inte ens i bilen hem från trottaberg. Märklig unge.. Men nu sover han iallafall efter ha ätit igen

Krya på dig Maria

• sharisse

godmorgon flickor...
    inatt har det hänt grejjer....
    Min mage har försvunnit... ja bebis ligger kvar så klart men den har blitt så liten så liten. Antar att lillprinsen har tagit sig ned i bäckenet för jag känner mig så nätt om magen så....
    Orkade inte gå till praktiken idag.... hade jätteont i bäckenet igår.
    men man får väl vara tröttis n'är man är höggravid.
    Jag skall försöka få gjort lite skolarbete samt få iväg papperna till fk istället så att man kan få lite pengar... vi har levt på enbart mitt studiemedel länge nog nu....

• Gumlan

Magdis - ja det måste va lyxtapeter för så dyrt har jag inte för mig att jag hört att dte kan vara (väldigt skum mening det där)

Viktoria - vi är sjuka båda 2 nu Emil gnäller mest och vill bli buren och jag är helt trött och orkar itne!! Tur att sambon jobbar helg!!! hinner nog friskna till tills dess FÖRHOPPNINGSVIS!

Ulrika - jaaa vi trivs jätte bra det är samma planlösning som ni hade va? fast tapeterna är gräsliga och golvet! Hade ni också upphöjningar i golvet? Han sa att alla lägenheter här har det därför kan dom inte rätta till det, *suck* det förstör ju mattan!! Läkaren skulle skicka tid denna veckan, men det har inte kommit än, lovar att informera när den gör det Hur är det med din lilla plutt och hur trvs ni?? Börjar ni få iordning än? Det gör vi knappt, känns som om man aldrig kommer att bli det

Ulle - ååh va fin han är!! riktig goding! och tack för krya på dig önskningarna!! hihi.

Jenny - ja det närmar ju sig nu *spännande*

• ella035

Hej alla Halmstadmammor!
    Jag är 28 år och bor i Halmstad med min man och våra två söner.(6 o 3 år) Väntar nu bebis nr 3, som ska anlända i slutet av april. Vill gärna komma i kontakt med andra som kommer att vara mammalediga samtidigt som mig. Kanske kan vi träffas och göra något roligt tillsammans med barnen eller bara ta långa promenader med barnvagnarna. Ni får gärna lämna ett litet meddelande på i min gästbok så hör jag av mig.

• Gumlan

välkommen till tråden ella

• sharisse

ella : jag antar att det är jag som är närmast på tur då
    vår lillprins är beräknad till slutet av mars...
    Har en fyra årig son sedan tidigare
    är 29 och nästan klar med min utbildning till sjuksköterska.
    Var i Halmstad bor du? Jag bor på gustavsfält.
    Barnvagnspromenader låter toppen

• Cittra

Sharisse: Det var vad hon sa, men du verkar ha bättre koll. Hon kanske överdrev lite.

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!