• Gumlan

Halmstad tråd!!!!!

Då var det dags igen kanske ska fråga om vi inte kan få evighets grej på denna slipper man starta ny tråd hela tiden!!

Välkomna hit alla Halmstads bor... föredetta Halmstads bor eller nästan Halmstads bor ska kuta runt och medela lite folk nu.... FÖRLÅT om jag glömmer någon, men det är ju så många!!

• Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!
  • sharisse

cittra: ja man vet ju aldrig, bygget skulle ju varit i gång för flera år sedan egentligen så de kanske inte alls blir klara till 2007 hehe landstinget är ju inte direkt kända för att kunna planera....

hehe..
    jag känner mig så nätt om magen nu mera....
    o sprattlandet från lillbäsen känns längre o längre ned....

• Delfin

Hej på er!
    Sitter på biblan och har en trevlig sak att säga, VI FÅR FLYTTA TILLBAKA TILL LÄGENHETEN PÅ FREDAG EFTERMIDDAG Jippi.
    Sen på måndag till onsdagmorgon ska jag vara hos min lillbror i ängelholm. Han sa till mig i söndags: Kan inte du min favoritsyster komma ner på sportlovet med Evelina några dagar. Vad kan man svara på det? Jo det är klart att jag kan det.

Höres/ Catharina

• Cittra

Har provt bärsjal till Elias men det funkar sådär. Är det nån här som använder det och som kan ge lite tips?

• HaltaLotta

Jag har sjal, o det funkar ju bara bra! Superbra faktiskt! Vad är det som blir fel för dig? Jag har aldrig burit i vagga om det är det..... Lova va lite för stor när jag köpte sjalen för att ha henne på det sättet....

• Cittra

Ottisen: va bra! var bor du? Kan du visa mig hur man gör? Hur ska dom ligga och så. Känns som hela ungen knölas ihop. Har inte köpt än för jag ville testa så jag har ett gardintyg tror jag det är som jag knyter ihop.

• jululle

Är det bättre me sjal än sele?? själv tycker jag att selen är en axelräddare. Har aldrig testat sjal.

I måndags vaknade jag me fruktansvärd huvudvärk och senare när jag tittade mig i speglen så såg jag att ett blodkärl hade sprängts i ögat, det gör fortfarande ont och nästan hela vitan är röd, e de nån som vet va de kan va.. Kan de vara att jag fick migrän i måndags och det som hände me ögat e pga av det.

Kramizar Ulle

• HaltaLotta

jululle----> Jag tycker det iaf! tyckte Lova liksom hängde o slängde i selen, i sjalen sitter hon nära och "stilla". Mycket bekvämare är det också...... inte alls som en sele där det verkligen är som en sele _man har på sig_ med sjal är det mer _man bli ett med sjalen_.....Låter ju helflummigt....*hehe*.....

• Cittra

jululle:ring doktorn om du vill, men annars går det över på nån vecka, utan bot. Men det ser läskigt ut!

• Teskedsmamman

Catharina: Gott att höra ifrån dig!!! Skönt att ni kommer hem snart!!!

Ottisen: Du kanske kan ha "sjalknytarkurs" med oss "byfånar" Jag har försökt men det blir bara fel... Tänkte sjal kunde vara ett bra alternativ när liten kommer och man behövar ha händerna fria för Totte...

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!