• Svar på tråden Järngänget i Malmö del 11
  • Mamma Mio

Och OJ nej jag trodde du menade alvar FAF!
       Fundersam

Såg inte din humor komma grnom dina inlägg, mrn jag känner dej för dåligt!

• Full av förhoppning

Skulle aldrig någonsin på allvar fråga någon annan om jag fick skaffa fler barn, trodde att folk förstod att jag var ironisk... men jag får väl vara tydligare med inläggen antar jag.

Ingen annan än jag och Thomas har ju med att göra när vi väljer att försöka skaffa nummer två, det trodde jag var en självklarhet

• Mamma Mio

Nä det är jag som bestämmer!!!!

• Mamma Mio

Men jag bestämmer inte om vi ska köpa hus eller inte..grrr det gör maken grrr...vill ha vill ha!!!

javascript:OpenObjectWin(1234885237,'hemnettogp','main','13&kommun=134',0,3094150);

• Mamma Mio

Nä hä....hus i kävlinge kommun vid golfbanan, kolla hemnet.

• mejram

Är det betongförsamlingshemmet du menar mm? Alltså, jag förstår inte riktigt dessa fönster från golv till tak - tycker att det ger en känsla av officiell byggnad. Men det var himla fint inuti - barnvåning och vuxenvåning. Uterum=grillparty heeeela sommaren

Det löser sig sa hon som sket i vasken
  • AnnaOnIce

MM: Julie kan inte läsa ännu. Iallafall inte på internet.
    Du får gärna vara barnvakt, flytta till Limhamn så kan vi samarbeta mer!

Det ni inte fattar e att hemma på min gata i Örebro får man klaga! Vi kallas gnällbälte och vi gnäller jämt, det e vårt sätt att uttrycka oss. Jag e uppväxt med gnäll o har vant mig men inombords e vi lika nöjda som alla andra.
    Precis som ni skåningar som e kända för att vara dryga, tröga o inskränkta , o ni gör allt för att prata så konstigt som möjligt.

Det där med korvkiosken ä ett svenskt påhitt. I Danmark behöver maninte sälja lotter för att få spela fotboll. Där spelar man bara. Hur gör dom i Brasilien?
    Men i Sverige ska alla vara så duktiga. Det e därför POP säljer så bra. Kvalite o praktiskt även om vi egentligen inte behöver det. Precis som allt annat vi gör.
    När jag bodde i Italien kände jag mig obunden på grund av att slippa de svenska kraven. Jag vill inte vara obunden från mina barn, absolut inte, men jag vill ha mer frihet med dem.

**

Halvkrig hos oss på relationsfronten. Inte bra så nära alla hjärtans dag. Hur firar ni?
    Löjligt eller viktigt?

• AnnaOnIce

Binis: Kn du ringa mig imorgon så avtalar vi tid. kram

• Sommarlycka

Alla järtans dag firas sällan hos oss. På sin höjd några rosor . Kommersiellt påhitt Skrikandes
    Klart du får gnälla AOI, det är ju ofta så man får saker som stör en ur systemet. Vi finns här för att lyssna.
    By the way - Tack för igår! Nästa gång vill jag också följa med till stan Penga mun.

Tjusigt MM men jag håller med AOI; Limhamn så vi får dig närmre oss!!!

Igår hämtade jag ut min "nya" Bugaboo... Lycklig

Svar på tråden Järngänget i Malmö del 11