Järngänget i Malmö del 11
...fortsättning följer...
gammal tråd:
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m13421891.html
Här träffas vi 2004-mammor o diskuterar livet, barn , familj och bestämmer när vi ska fika.
...fortsättning följer...
gammal tråd:
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m13421891.html
Här träffas vi 2004-mammor o diskuterar livet, barn , familj och bestämmer när vi ska fika.
tack alla...jo men att fylla år är toppen eftersom alternativet är tråkigt. Att vara död-.
36år!
Ja huset på järavallen, golfbanan, vi räknar och räknar...suck!
3 olika mäklarfirmor kommer i morgon och värderar huset!
SL vad ska vi tänka på???
Mimmi
..har fortfarande diarre...
Grattis på födelsedagen MM!!
du får skåla i Proviva
Ett försenat grattis på din dag, MM!! Blir det ett grattis till nytt hus med?? Vad spännande, inte konstigt att du är lös i magen .
Slänger in en påminnelse om "våffeldag" hemma hos mig, på torsdag.
Kan komma efter 14.00;
Trulsa
Mullvaden + två barn
Husaffär klar...köper hset på järavallen, inflyttning 15 sept.
Så står man med dubbla lån ett halvår....suck!
Haft 4 mäklare här idag, fastnade just nu för svensk fastighetsförmedling.
Gillade mäklaren. På andra plats kommer Bjurfors.
Nu j-a kommer det att bli snärjigt ett tag.
Grattis MammaMio Fan vad kul, kan man se det någpnstans?
Grattis MM till husköpet! "Exklusivt vid golfbanan" är det det? Tjusigt värre! Vad säger grabbarna om att flytta?
Trulsa - oj, vad jag vill komma imorgon men jag har tyvärr skola till kl 17 . Får bli en annan dag.
Idag har jag skubbat från min sista föreläsning för att gå och simma med hela familjen. Mysigt!
Sorry Coockie! Har inget bra sätt att få fatt på Katla. Har bara ett mobilnummer men jag tror inte att hon har det nu.
Krya på dig!
Diarre... fick tipset att ge rivet äpple (måste vara rivet alternativt juice). Funkade på Maximilian. Kanske ett gammalt beprövat knep men det var nyheter för mig så nu delar jag med mig av mina nyfunna kunskaper
Men länka så jag får se huset