Inlägg från: annika5064 |Visa alla inlägg
  • annika5064

Förr oss som är fast i Scrapträsket

ScrapAddicted skrev 2007-02-01 21:58:27 följande:
    Jahaaaa, här har jag blivit klar med mina USA-beställningar och mina killar har bestämt sig för att sova över hos farmor och farfar i Malmö idag... *sakna sakna* Då kikar man såklart in här :D vad görs?
    Har scrappat till JennyB:s liftutmaning på swebloggen...och fort gick det! Det är verkligen inte likt mig...är riktigt långsam scrappare annars...

Åh, nytt, kan man få enliten försmak kanske?Glad
  • annika5064
    MAMMSY skrev 2007-02-01 22:24:19 följande:
    *muttrar* Undra huuur länge man ska behöva vänta på elsie collectionen här hemma.. Nån som vet om man kan beställa hennes grejer från nån trevlig shop in da USA????
    Hänger på om du hittar någon...
  • annika5064
    Camasunary skrev 2007-02-01 22:26:12 följande:
    Jag tänkte egentligen inte på er utan på att resten av scrap-Sverige inte fick se era alster
    Goa dig!
  • annika5064
    Camasunary skrev 2007-02-01 22:46:59 följande:
    Mammsy: Ja, man undrar ju när elsie-stuff kommer till Sverige... det kommer ju att sälja slut i USA snabbare än blixten!! Jag har ju egentligen gjort slut med elsie, men jag måste erkänna att det finns mååånga läckra stickers å grejs som jag gladeligen skulle lägga vantarna på!!Jag har äntligen träffat en ny också  ... ja, inspiratör alltså
    Vem, vem,  vem????
  • annika5064
    Camasunary skrev 2007-02-01 22:55:22 följande:
    Ja, alltså ny för mig... ett av annikas gamla X Nej, jag vet inget om billiga QKJag skulle vilja utmana er att göra ett sånt där mönstrat papper som elsie gjort med massa ord och former och figurer!! Kul! Måste jag prova!!
    Vem, vem, vem???
  • annika5064
    Camasunary skrev 2007-02-01 22:55:22 följande:
    Ja, alltså ny för mig... ett av annikas gamla X Nej, jag vet inget om billiga QKJag skulle vilja utmana er att göra ett sånt där mönstrat papper som elsie gjort med massa ord och former och figurer!! Kul! Måste jag prova!!
    Himla kul utmaning; ska nog testa! Men säg nu...
  • annika5064
    kanskesnart skrev 2007-02-01 22:53:11 följande:
    Oj, vilken aktivitet det är här inne jämt. Det är ju omöjligt att hinna läsa ikapp när man inte varit inne på ett tag Har haft lite lätt panik här idag eftersom datorn inte velat fungera (tror det kan ha något med att göra att man gick lös på den med en lite för blöt trasa häromdagen) men nu har den äntligen tagit sitt förnuft tillfånga o hoppat igång )jag? fl beroende?)Jag är så himla sugen på att srappa men det går bara inte Har inspiration men inget att scrappa om känns det som (läs inga barn att scrappa om). Har funderat mycke på sista tiden om det är någon idè att hålla på med detta när man inte har ett givet ämne att rikta in sig på Visst man har ju mängder av semesterkort att scrappa  men det känns aldrig som det blir samma effekt som bilder på små bebisar (ganska självklart kanske) och även utmaningar känns onödiga att ge sig på, fast man vill, när bilderna inte är sådär "söta" liksom (detsutom känns ju många av de papper och dekos som finns att välja på i handeln lite anpassade efter barn LO:s så det blir ju också en begränsning ibland). Menar inte att beklaga mig på nåt sätt det är bara lite reflektioner från min sida. Hur tänker ni andra? Känner ni att barnen är själva anledningen till att ni scrappar eller skulle ni ha gjort det iallafall? Å andra sidan kan det ju vara bra att öva upp sig innan man får egna barn Äh, jag vet inte, lite svårt att avgöra om jag ska fortsätta eller ej bara, men det ger sig väl.Pylle: Kanonfina LO:s som vanligt!!
    Gör en BOM...
  • annika5064
    Camasunary skrev 2007-02-01 23:01:29 följande:
    Ruth Akers för bövelen!!
    Ah, ja, älskar...
  • annika5064
    Cheri skrev 2007-02-03 00:19:30 följande:
    Men whaooooouoooooo! Har du gjort dem?????? Kanonsnygga!!!! Sälj för bövelen!
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket