-
Är smickrad! Den är kanon; fina färger och komposition! Det måste ju betyda att jag har en alldeles egen "stil" fast jag hellre kallar mig "stillös" för jag vill testa ALLT! Snygg blev den i alla fall!Fnyz skrev 2007-01-24 13:13:57 följande:sådär här komemr den, min "Lifta annikas stil"-LO
-
Men panduro har ju massor av pärlor, fast man får ju limma fast dem själv förståss...menar alltså sådana som är platta under...Sol30 skrev 2007-01-25 12:26:31 följande:mamma i Småland: Åh, det vill jag också veta! Har letat, men tycker inte att jag hittat nåt bra ställe. På Panduro här i stan har de typ inget bling bling alls.... -
Det tror jag inte; de ser ut som halva pärlor med silvrig baksida....Sol30 skrev 2007-01-25 20:52:50 följande:annika5064: Jaså, har de? Är det såna som man eg ska stryka fast på tyg? Måste dit igen och kolla lite mer noggrannt! Tack för tipset! -
Ngn, tror det var Cia, ville ha Dora som pp...jag har den men den ligger som ett Adobe dokument och jag kan inte få in den i galleriet...skicka meddelande till mig med mailadress så skickar jag den till dig!
-
...öljetter...claudia79 skrev 2007-01-27 00:39:53 följande:Marajjah skrev 2007-01-27 00:24:52 följande: BVVet du inte svaret på min fråga? Verkar inte som om det är ngn annan än vi vakna så här dags, eller?Vad pysslar du med? Jag väntar på att akrylfärg ska torka å sen ska jag lägga på lite glitter stick. Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610 blandar mig in i leken..Jag fäste med lim i kanterna, men det kan ju vara kinkigt om det råkar vara ett dåligt lim som syns sen..Annika fäster med limpenna, brads och nåt mer som jag inte mindesHar legat och läst tidningen nu ikväll, men snacka om att man får prestationsångestMen man får vända det till nåt positivt istället och hämta inspiration..Grr! Så fick jag rethosta precis när jag skulle somna, så jag var tvungen att gå upp..
-
Absolut!Emmixen skrev 2007-01-27 10:51:03 följande:Kan man ha tyg på en LO? www.emmixen.se -
Jahajaja, så slog du undan fötterna på mig med...hur j-kla snygga är då dom du har skickat in om de där två inte dög????Cheri skrev 2007-01-27 23:49:55 följande:Har äntligen något nytt att visa upp Här är 2 nya layouter som inte dög att skickas iväg till tävlingen!
Och inte visste jag att hela j-dra Norden ska vara med i tävlingen; har aldrig slagit mig ens...
Fast jag visste ju redan att du är grym!!!
Jag ska heja på dig!!!!
Jag är helkass på att kommentera nya alster just nu, för jag är sååååå STRESSAD!!! Men ovanstående var jag bara tvungen att kommentera med en gång jag såg dem... -
Lil´ Davis Chipboard Outlined Alphabet....Loppan79 skrev 2007-01-28 12:35:54 följande:Cia - aha nu fattar jag Sjävla chipboarden trycker man ut från de ramarna, men jag valde att använda även ramarna vilket jag itne tror är meningen . Jag har inte förpackningen kvar så jag kommer inte ihåg märket .För att jag är inte färdig och blir inte nöjd med någonting!!!! Ska aldrig tävla igen...claudia79 skrev 2007-01-28 12:47:52 följande:Cheri skrev 2007-01-28 11:13:57 följande: claudia79 skrev 2007-01-28 10:58:34 följande: Cheri skrev 2007-01-28 10:48:50 följande: Men äh sluta hörrni Vad gulliga ni är! Tack!Ni har väl inte missat att tävlingen är öppen för alla nordiska länder va? Nån placering räknar jag inte med men jag siktar på 25:e platsen.. nån lön för mödan iaf jo Eller hur .. minimerade chanserna ganska mycketmmm verkligenannika5064 skrev 2007-01-28 12:19:23 följande: Cheri skrev 2007-01-27 23:49:55 följande: Har äntligen något nytt att visa upp Här är 2 nya layouter som inte dög att skickas iväg till tävlingen! Jahajaja, så slog du undan fötterna på mig med...hur j-kla snygga är då dom du har skickat in om de där två inte dög???? Och inte visste jag att hela j-dra Norden ska vara med i tävlingen; har aldrig slagit mig ens...Fast jag visste ju redan att du är grym!!! Jag ska heja på dig!!!!Jag är helkass på att kommentera nya alster just nu, för jag är sååååå STRESSAD!!! Men ovanstående var jag bara tvungen att kommentera med en gång jag såg dem... Men, varför är du stressad? Har iofs saknat nya alster från dig... Loppan79 skrev 2007-01-28 12:35:54 följande: Cia - aha nu fattar jag Sjävla chipboarden trycker man ut från de ramarna, men jag valde att använda även ramarna vilket jag itne tror är meningen . Jag har inte förpackningen kvar så jag kommer inte ihåg märket . Jättefina, Loppan!! ALltså LO:sarna.. Det var så fina mjuka färger och härliga detaljer på allaJag var inte helimpad över mässan, kan jag ju säga. Knappt några mässpriser alls, eller erbjudanden och det tycker jag var lite trist. Men visst, det är ju kul att shoppa live för omväxlings skull
-
fiskbullen;
Några (dumma) frågor från en nybörjare och då menar jag verkligen nybörjare....
Finns inga dumma frågor...
- Har köpt ett album som är sk postbund. I det sitter plastfickor med ett svart papper i varje ficka. Scrappar man direkt på detta papper eller är det tänkt att ha som mellanvägg mellan scrapsidorna liksom..?
Det är nog bara tänkt som stadga för plastfickorna...
- Det här med cardstock, eller kartong, spelar det nån roll egentligen vilken färg det har, man täcker väl oftast hela ytan med andra papper eller?
Ja, det spelar stor roll; många av oss använder cardstock enbart och andra använder mönstrat papper ovanpå. Det som går som en röd tråd är att vi väljer färg utifrån fotot. Du får helt enkelt titta i våra gallerier för att få lite blick på det...
- När jag stoppar ner de sidor jag scrappat, alltså då jag scrappat på kartong som jag skurit i samma mått som det svarta papper som ligger i fickorna, så åker de upp ur plastfickan hela tiden när man bläddrar...Gör jag nåt fel eller brukar det va så?
Många fickor är ganska trånga, men just det problemet har jag inte och då scrappar jag ofta med 3-d kuddar som ger lite höjd på dekorationerna...
- När man pratar om dubbel LO, menas då bara att man placerar 2 LO mittemot varandra i albumet liksom, på ett dubbelupslag..?
Ja
-
Jaha, där skrev jag helt i onödan...