• Erica27

Analblekning!

Hej hopp, jag undrar om det finns någon härinne som har gjort en analblekning. I så fall undrar jag, vad kostar det? Blev du nöjd? Var gjorde du det nånstans? (Jag bor själv i Sthlm och vill överraska min man med en blekning).

• Svar på tråden Analblekning!
  • Lillan7704
    Kanelflicka skrev 2007-02-08 15:32:03 följande:
    Lillan 7704,det får man men det känndes inter iktig 100% att länka tillen sex shop på nätet..
    Okej.. Blev rädd att jag gjort nåt jag inte fick..
  • Namnam

Erica27 (Ts)

Jag vet inte hur länge du har varit här på FL men folk här har ett ganska stort behov av att känna sig bättre än andra.

Men om man kikar runt i dom anonyma trådarna kommer både det ena och andra fram
    Men då kan man ju vara hemlig

• Lillflickan
    Gripan skrev 2007-02-08 15:32:30 följande:
    Erica27: Du tycker liksom att kiss & bajshumorn är låg. Men jag vet inte vad du väntar dig när du ställer en sån fråga på FAMILJELIV!! Det verkar som det är mest "vanliga" mammor här inne. Vi funderar inte på vilken färg vårt rövhål har.  Vi funderar på om vi ska spricka hela vägen när vi föder & om vindruvsklasen ska hänga utanför. Och du snackar om färgen!?!? Du bara måste juh se det komiska!!! Lowas mamma 051109
    Men tråden ligger under skönhet och mode, inte under förälder. Här ifrågasätts saker om skönhet och mode.
    ♥ Mamma till Storebror, Gullan, Bischen & Gnutten ♥
  • Knutkerstin

Erica27: Jag tycker du är modig som står för vad du tycker, även om analblekning låter oerhört främmande i mina ögon.

Ta inte åt dig av våra "elakheter". Du vet ju redan vad du vill, och vad du gillar, eller hur?
    Att det skulle bli reaktioner tror jag du var ganska beredd på.
    Även om jag kan förstå att det framstår som omoget, så ÄR det kul att skämta om ett så nytt och annorlunda fenomen. Du är väl uppriktigt sagt inte förvånad?

Att fråga om du var porrskådis tycker jag däremot bara var taskigt.

• Little June
    Erica27: Du tycker liksom att kiss & bajshumorn är låg. Men jag vet inte vad du väntar dig när du ställer en sån fråga på FAMILJELIV!! Det verkar som det är mest "vanliga" mammor här inne. Vi funderar inte på vilken färg vårt rövhål har.  Vi funderar på om vi ska spricka hela vägen när vi föder & om vindruvsklasen ska hänga utanför. Och du snackar om färgen!?!? Du bara måste juh se det komiska!!! Lowas mamma 051109
    Tala för dig själv...Jag känner mig som allt annat UTOM som en vanlig morsa enligt FL.Fundersam
    *~* Ride It Like You Stole It *~*
  • Kärnan
  • Andrundrun

Men varför skulle TS inte kunna ställa denna fråga på FL? Förstår inte riktigt. Vi är väl vuxna människor? Tror de flesta som bleker anus är just vuxna. Eller har jag fel?

• Little June
    Kärnan skrev 2007-02-08 15:34:22 följande:
    Gripan skrev 2007-02-08 15:32:30 följande: Erica27: Du tycker liksom att kiss & bajshumorn är låg. Men jag vet inte vad du väntar dig när du ställer en sån fråga på FAMILJELIV!! Det verkar som det är mest "vanliga" mammor här inne. Vi funderar inte på vilken färg vårt rövhål har.  Vi funderar på om vi ska spricka hela vägen när vi föder & om vindruvsklasen ska hänga utanför. Och du snackar om färgen!?!? Du bara måste juh se det komiska!!! Lowas mamma 051109
    Ja gud, så hysteriskt roligt...Fundersam
    *~* Ride It Like You Stole It *~*
  • Marline

Vad menar du med "vanliga" mammor? Vad är "vanligt"? Alla är nog ganska olika, eller tror du inte det?

• Andrundrun

Gripan- Varit inne under rubriken sex och samlevnad? Där finns det väl värre saker än analblekning?

Svar på tråden Analblekning!