Analblekning!
Hej hopp, jag undrar om det finns någon härinne som har gjort en analblekning. I så fall undrar jag, vad kostar det? Blev du nöjd? Var gjorde du det nånstans? (Jag bor själv i Sthlm och vill överraska min man med en blekning).
Hej hopp, jag undrar om det finns någon härinne som har gjort en analblekning. I så fall undrar jag, vad kostar det? Blev du nöjd? Var gjorde du det nånstans? (Jag bor själv i Sthlm och vill överraska min man med en blekning).
Lillflickan: Jo, men som du kanske har läst så är juh faktiskt dom flesta väldigt förvånade, & det borde kanske vara en anledning.
Sen får man väl bleka vilken del man vill....
Ehhhh va? Vad är det och varför i hela friden ska man göra det och vart gör man sådant?Hur märkligt som helst och jag måste säga att jag har fått mig ett gott skratt nu!
Mycket ska man höra innan öronen trillar av...
Tack alla ni som tar min fråga på allvar... jag ska skutta vidare till de tips som kommit in. Jag har försökt, verkligen, att se någon humor i i mitt inlägg - men jag kan inte. Får man liknande reaktioner om man frågar om fitt-piercing, silikontuttar och lösnaglar också? Är det också fasligt kul?
Hur går en sådan där analblekning till, använder man laser eller något slags blekmedel?
Erkänner att jag tycker det här är jättekul! Skrattar massor åt just fenomenet analblekning, blekfis och annat omoget som skrivs. Underbart med kiss och bajshumor. Sån tönt e jag
.
Var lite låg innan och surfade runt i änglarum som vanligt, tills plötsligt ANALBLEKNING tog mitt fokus! och dagen blev räddad. Visst jag har inget liv...
respekt till dig TS som låter oss hålla på! Hoppas du fick svar din fråga också här nånstans i smeten.
Det är nog värst av allt.... Det måste juh göra skitont!!!