Analblekning!
Hej hopp, jag undrar om det finns någon härinne som har gjort en analblekning. I så fall undrar jag, vad kostar det? Blev du nöjd? Var gjorde du det nånstans? (Jag bor själv i Sthlm och vill överraska min man med en blekning).
Hej hopp, jag undrar om det finns någon härinne som har gjort en analblekning. I så fall undrar jag, vad kostar det? Blev du nöjd? Var gjorde du det nånstans? (Jag bor själv i Sthlm och vill överraska min man med en blekning).
Kärnan: Missuppfattade dig nog. Trodde inte att frågan verkligen var menad som en fråga, utan mer för att driva med henne. Men nu vet jag ju bättre!
Gripan du skrev:
Erica27: Du tycker liksom att kiss & bajshumorn är låg. Men jag vet inte vad du väntar dig när du ställer en sån fråga på FAMILJELIV!! Det verkar som det är mest "vanliga" mammor här inne. Vi funderar inte på vilken färg vårt rövhål har. Vi funderar på om vi ska spricka hela vägen när vi föder & om vindruvsklasen ska hänga utanför. Och du snackar om färgen!?!? Du bara måste juh se det komiska!!!
Familjeliv är ett familjeforum alltså inte bara ett forum för gravida eller småbarnsföräldrar
Jag anser mig inte heller vara en "vanlig" mamma.....för hur är en sådan? Hur klassas man vanlig?
Nej väldigt lågt att förlöjliga ts
Man får väl göra vad man vill och jag anser att man får fråga vilka frågor man vill utan att bli utskrattad.
Finns mycket konstigare frågor som ställs här på FL
Men visst tusan måste man få skratta åt analblekning som företeelse, själv har jag aldrig vetat att det fanns och bara ordet fick mig att skratta!
Sen är jag barnslig, ja, jag skrattar fortfarande åt Styrman Karlssons äventyr. Men min enda andra möjliga reaktion på frågan skulle vara hur förfärligt jag faktiskt tycker det är att vi kvinnor inte ska få ha en enda ynka kvadratcentimeter hud kvar att inte få komlex över. Och då kändes det liksom bättre att bara skratta åt eländet (för det tycker jag det är).
ur wikipedia
"Anal bleaching is the practice of bleaching the darker pigmentation of the skin around the anus. It is used for cosmetic purposes. A cream is used containing around 2% hydroquinone (a suspected carcinogen banned by several countries including France and the UK)[1][2][3][4][5] as an active ingredient."
Alltså det är verkligen inte hälsosamt...
För egen del så reagerar jag för att jag tycker att skönhetshysterin går till överdrift många gånger.....
Att man ens funderar över detta med sitt anus o färgen på det har jag lite svårt att förstå.
Jag tycker oxå att det är tragiskt att nån kanske tänker att de är fula där för att området är mörkt när det egentligen är så att det är helt normalt att vara det....o börjar nån göra detta så hänger fler o fler på i tron att man måste vara blekt för att vara normal.....
Jag uppfattar det som att TS har nog med skinn på näsan för att stå ut med skämtandet.
ModerBlå: Nä, men det kanske skulle kunna vara en anledning till varför folk blev så förvånade??