• Erica27

Analblekning!

Hej hopp, jag undrar om det finns någon härinne som har gjort en analblekning. I så fall undrar jag, vad kostar det? Blev du nöjd? Var gjorde du det nånstans? (Jag bor själv i Sthlm och vill överraska min man med en blekning).

• Svar på tråden Analblekning!
  • Namnam

Men om det bara är VANLIGA FL MORSOR här inne, vilka är då dessa "perversa" människor som skriver om onani med diverse saker och sexlekar mm Anonymt under Sex & Samlevnad?
    Är det några andra personer och inte dom vanliga FL morsorna

• pippo75

i dag har jag lärt mig något nytt

• Gripan

Namnam: Det har du väldigt rätt i.

Lowas mamma 051109
  • orzia1

instämmer Namnam

När andra drar Trisslotter me hus & jobb & barn så skrapa jag fram: cancer, cancer,cancer!!!
  • Monqan

Kom på något otroligt tragikomiskt, tänk om man skulle börja berätta för en afrikan som bor i en hydda någonstans i Afrika, som får gå 1,5 km en väg för att hämta vatten om ett sånt här fenomen som att bleka sitt rövhål?

• Maja Gräddnos

Lola Jämtland: Precis! Jag tycker man ska våga låta bli att hoppa på det tåget, för är man väl på det är det svårt att lägga av, fler och fler krav ställs ju på vårt utseende idag. Och när det gäller områden som bara ens älskare kommer att se, så vaddå? De är väl de som man mest av allt ska kunna känna sig bekväma inför och slippa pynta till sig på alla möjliga och omöjliga vis.

• Som snö

"Men om det bara är VANLIGA FL MORSOR här inne, vilka är då dessa "perversa" människor som skriver om onani med diverse saker och sexlekar mm Anonymt under Sex &"

Det kanske är vi vanliga FL-FARSOR som skriver om våra fantasier?

• Gripan

Som snö: Ja, där kanske du slog huvudet på spiken!!

Lowas mamma 051109
  • Lillflickan
    Lola Jämtland skrev 2007-02-08 15:40:47 följande:
    För egen del så reagerar jag för att jag tycker att skönhetshysterin går till överdrift många gånger.....Att man ens funderar över detta med sitt anus o färgen på det har jag lite svårt att förstå. Jag tycker oxå att det är tragiskt att nån kanske tänker att de är fula där för att området är mörkt när det egentligen är så att det är helt normalt att vara det....o börjar nån göra detta så hänger fler o fler på i tron att man måste vara blekt för att vara normal..... //2007-here I come!
    Fast det är ändå inte okej att börja skämta om det.
    ♥ Mamma till Storebror, Gullan, Bischen & Gnutten ♥
Svar på tråden Analblekning!