Analblekning!
Hej hopp, jag undrar om det finns någon härinne som har gjort en analblekning. I så fall undrar jag, vad kostar det? Blev du nöjd? Var gjorde du det nånstans? (Jag bor själv i Sthlm och vill överraska min man med en blekning).
Hej hopp, jag undrar om det finns någon härinne som har gjort en analblekning. I så fall undrar jag, vad kostar det? Blev du nöjd? Var gjorde du det nånstans? (Jag bor själv i Sthlm och vill överraska min man med en blekning).
Men om det bara är VANLIGA FL MORSOR här inne, vilka är då dessa "perversa" människor som skriver om onani med diverse saker och sexlekar mm Anonymt under Sex & Samlevnad?
Är det några andra personer och inte dom vanliga FL morsorna
i dag har jag lärt mig något nytt
Namnam: Det har du väldigt rätt i. ![]()
instämmer Namnam
Kom på något otroligt tragikomiskt, tänk om man skulle börja berätta för en afrikan som bor i en hydda någonstans i Afrika, som får gå 1,5 km en väg för att hämta vatten om ett sånt här fenomen som att bleka sitt rövhål?
Lola Jämtland: Precis! Jag tycker man ska våga låta bli att hoppa på det tåget, för är man väl på det är det svårt att lägga av, fler och fler krav ställs ju på vårt utseende idag. Och när det gäller områden som bara ens älskare kommer att se, så vaddå? De är väl de som man mest av allt ska kunna känna sig bekväma inför och slippa pynta till sig på alla möjliga och omöjliga vis.
"Men om det bara är VANLIGA FL MORSOR här inne, vilka är då dessa "perversa" människor som skriver om onani med diverse saker och sexlekar mm Anonymt under Sex &"
Det kanske är vi vanliga FL-FARSOR som skriver om våra fantasier?
Som snö: Ja, där kanske du slog huvudet på spiken!! ![]()
Ett förtydligande: I mina fantasier ingår inte blekta analer...