Analblekning!
Hej hopp, jag undrar om det finns någon härinne som har gjort en analblekning. I så fall undrar jag, vad kostar det? Blev du nöjd? Var gjorde du det nånstans? (Jag bor själv i Sthlm och vill överraska min man med en blekning).
Hej hopp, jag undrar om det finns någon härinne som har gjort en analblekning. I så fall undrar jag, vad kostar det? Blev du nöjd? Var gjorde du det nånstans? (Jag bor själv i Sthlm och vill överraska min man med en blekning).
eh lyssna inte på de andra. Om du mår dåligt över detta och känner dig mera sensuell så gör det. Kan människor bleka håret på huvvet så spelar det väll ingen roll om man bleker anus! visst det låter säkert kul eller groteskt för vissa. Men vissa har mer mörka pigment, och inte trivs med detta! Jag har ingen aning vart man gör det eller hur det känns? så det kan jag tyvärr inte hjälpa dig med.., men sök lite på internet, det lär ju finnas en del som gör det i stklhm.
hon fråga inte direkt vad ni tyckte hon fråga vad det kosta, vart man kan göra det. och om man vart nöjd. Och det blir moraldiskussion istället.
Santos:"Jag har färgat min anal till skönt grön, det ser mer naturäkta ut.."
Skulle inte förvåna mig ett dugg.
Erica27, Skulle också kunna tänka mig att bleka där för jag håller med dig att det är vackrare med ljusa pigment där.
Du får gärna berätta om du hittar nå ställe eller gör själv och hur det gick
varför startar ingen en ny tråd där ni kan disskutera analblekningens vara eller icke vara?
Ts: Klart du inte ska skämmas. Men faktiskt tycker jag du borde fråga dig till vilket pris du vill vara "fin". Är det inte bättre ibland att avstå från att förändra sig överallt och istället tänka "jag väljer att ha en avkopplad syn på åtminstone en liten del av mitt utseende".Efter du har gjort blekningen, fått silikon, blivit helvaxad....ja, sen då? Jag lovar dig, hittar man fel tillochmed på sitt anus så hittar man snart något nytt.
Hoppa av komplextåget istället, det går med lite vilja!
Aprilia
Vad är det som hör hemma här då?
Är det bara ok att fråga anonymt under sex...?
Om det bara vissa ämnen som hör hemma här på Fl blir vi tvungna att ta bort minst hälften av trådarna här inne om inte fler.
Namnam: Jepp. Det har du alldeles rätt i.
Jag är KLOK jag