• Erica27

Analblekning!

Hej hopp, jag undrar om det finns någon härinne som har gjort en analblekning. I så fall undrar jag, vad kostar det? Blev du nöjd? Var gjorde du det nånstans? (Jag bor själv i Sthlm och vill överraska min man med en blekning).

• Svar på tråden Analblekning!
  • Erica27

Jag har inte komplex. Jag letar inte fel på mig själv. Men om jag vill göra min redan så underbara anusrosett ännu vackrare, så är det väl inget fel med det?

• Mamsie

*asg*  Kära nån vilka kommentarer!

Men helt seriöst nu - det finns ju en marknad för analblekning - alltså måste det finnas folk som vill bleka rövhålet. Eller?
    Målgruppen för den sortens verksamhet måste väl vara de som tycker om analsex. Tror jag... Eller vad skulle man annars snofsa till skitringen för?
    Alltså... eeh...  rövsex är inte riktigt min grej så  - jag vet faktiskt inte vad det kostar etc..
    Ja, jisses... Hur mycket betalar folk för sånt?

Som snö skrev 2007-02-08 16:01:45 följande:
    " Efter en läcker trerätters middag och en flaska gott vin så drar man av sig brallorna, särar på skinkorna och säger "surprise"!"Jäkligt trist då om komentaren blir:Nu när du blekt analen syns det ännu tydligare gur dåligt torkat det är!
    Knyck några av knoddens våtservetter efter det STORA toabesöket. Vips, så är det slickvänligt igen.
    ♥ ღღღ Max Love 060621 ♂ ; Älskad till Max ♥ www.nogg.se/maxlove ღღღ ♥
  • Mutski

nej!!!! ärligt TS..bry dig inte om alla de som svarat dig jävligt trist och de som skrattar åt dig...
    Fattar inte vad som är problemet med denna frågan med tanke på alla andra frågor som ställs här på fl...Kan det vara så att det stack lite i ögonen på alla hemma mammor som inte bryr sig om hur de ser ut...och tycker de har sitt på det torra och har slutat att bry sig om sitt utseende bara för att de har man och barn????

• Lillflickan
    Erica27 skrev 2007-02-08 16:17:32 följande:
    Jag har inte komplex. Jag letar inte fel på mig själv. Men om jag vill göra min redan så underbara anusrosett ännu vackrare, så är det väl inget fel med det?
    Det är absolut inget fel med det. Synd bara att en del inte förstår.
    ♥ Mamma till Storebror, Gullan, Bischen & Gnutten ♥
  • Löööv

Mutski:"nej!!!! ärligt TS..bry dig inte om alla de som svarat dig jävligt trist och de som skrattar åt dig...
    Fattar inte vad som är problemet med denna frågan med tanke på alla andra frågor som ställs här på fl...Kan det vara så att det stack lite i ögonen på alla hemma mammor som inte bryr sig om hur de ser ut...och tycker de har sitt på det torra och har slutat att bry sig om sitt utseende bara för att de har man och barn????"

Jättebra sagt!. Håller med till 1000.

• Mamsie

Vad är nästa steg? Skönhetsoperera fittan? DET är det många som gör...
    Min måste se för j-lig ut efter fyra vaginala förlossningar...

♥ ღღღ Max Love 060621 ♂ ; Älskad till Max ♥ www.nogg.se/maxlove ღღღ ♥
  • miss maple

Jag personligen förstår inte meningen med det.
    Jag menar vi är ju inte som katterna som visar analen titt som tätt...

• Lola Jämtland
    Erica27 skrev 2007-02-08 16:17:32 följande:
    Nä, det är inget fel på att vilja vara vacker.

Men vart går gränsen? Finns det nån ens?

Vad kommer våra barn att växa upp i för värld när inget får vara som det är redan nu?
    //2007-here I come!
  • klurifax

TS
    jag undrar bara om inte en blekning kan "slita" på huden så man lättare går sönder, eller blekmedlet är kanske milt? Tänker på att håret slits ju en del av blekningar.
    Det låter i mina öron inte sunt, men därav lägger jag ingen värdering i huruvida det är något att göra eller ej.

• M C Catta

Jag har liksom många andra här sett ett program på teve för ett tag sen där det handlade om intimvård (eller intimskönhet kanske) där det var en tjej i STOCKHOLM som hade en salong där hon utförde brasiliansk vaxning, färgning av könshår och också blekning av både anus och hela underlivet.

Ett tips är ju att ringa runt till olika ställen som utför vaxning...

Lycka till!!!

Svar på tråden Analblekning!