Analblekning!
Hej hopp, jag undrar om det finns någon härinne som har gjort en analblekning. I så fall undrar jag, vad kostar det? Blev du nöjd? Var gjorde du det nånstans? (Jag bor själv i Sthlm och vill överraska min man med en blekning).
Hej hopp, jag undrar om det finns någon härinne som har gjort en analblekning. I så fall undrar jag, vad kostar det? Blev du nöjd? Var gjorde du det nånstans? (Jag bor själv i Sthlm och vill överraska min man med en blekning).
Jag har inte komplex. Jag letar inte fel på mig själv. Men om jag vill göra min redan så underbara anusrosett ännu vackrare, så är det väl inget fel med det?
*asg* Kära nån vilka kommentarer!
Men helt seriöst nu - det finns ju en marknad för analblekning - alltså måste det finnas folk som vill bleka rövhålet. Eller?
Målgruppen för den sortens verksamhet måste väl vara de som tycker om analsex. Tror jag... Eller vad skulle man annars snofsa till skitringen för?
Alltså... eeh... rövsex är inte riktigt min grej så - jag vet faktiskt inte vad det kostar etc..
Ja, jisses... Hur mycket betalar folk för sånt?
nej!!!! ärligt TS..bry dig inte om alla de som svarat dig jävligt trist och de som skrattar åt dig...
Fattar inte vad som är problemet med denna frågan med tanke på alla andra frågor som ställs här på fl...Kan det vara så att det stack lite i ögonen på alla hemma mammor som inte bryr sig om hur de ser ut...och tycker de har sitt på det torra och har slutat att bry sig om sitt utseende bara för att de har man och barn????
Mutski:"nej!!!! ärligt TS..bry dig inte om alla de som svarat dig jävligt trist och de som skrattar åt dig...
Fattar inte vad som är problemet med denna frågan med tanke på alla andra frågor som ställs här på fl...Kan det vara så att det stack lite i ögonen på alla hemma mammor som inte bryr sig om hur de ser ut...och tycker de har sitt på det torra och har slutat att bry sig om sitt utseende bara för att de har man och barn????"
Jättebra sagt!. Håller med till 1000.
Vad är nästa steg? Skönhetsoperera fittan? DET är det många som gör...
Min måste se för j-lig ut efter fyra vaginala förlossningar...
Jag personligen förstår inte meningen med det.
Jag menar vi är ju inte som katterna som visar analen titt som tätt...
TS
jag undrar bara om inte en blekning kan "slita" på huden så man lättare går sönder, eller blekmedlet är kanske milt? Tänker på att håret slits ju en del av blekningar.
Det låter i mina öron inte sunt, men därav lägger jag ingen värdering i huruvida det är något att göra eller ej.
Jag har liksom många andra här sett ett program på teve för ett tag sen där det handlade om intimvård (eller intimskönhet kanske) där det var en tjej i STOCKHOLM som hade en salong där hon utförde brasiliansk vaxning, färgning av könshår och också blekning av både anus och hela underlivet.
Ett tips är ju att ringa runt till olika ställen som utför vaxning...
Lycka till!!!